וואי זה בדיוק מה שעובר עלי עכשיו...
מזדהה איתך מאמי..
יהיה טוב...
3>
מאמיייי
איזה יפפה
ועצוב שזה עלייך =[
יהיה טווב מאמווששששש
אם את צריכה אני פה =]]
מווואהה
-דניאלו'ש-
ווואאאווו
איזה ככששייררוןןן.... @!
ממדהההים ,
רק חבל שזה עעצווב :\\
עצוב ויפהה מאוד
כישרונית שלי חולה עלייך
😎
גם אני מרגשיה כמוךך
תודה לכן =]
ומממ אני יגיד לכם ת'אמת?@
חח אין פה משהו רע בזה שזה עליי
פשוט הוא לא יודע שאני אוהבת אותו ולא כל כך באלי לחשוב על מה שהוא מרגיש..
אני מעידפה להנות מאותם רגעים קטנים =]
אוהבתתת אותכםםם
כ"כ שמח שחזרת אלינו,והמשכת לששתף אותנו ביצירות המדהימות שלך!
פשוט מדהים...
עלייך,אז לא כדאי אולי לפעול..?
ממש יפה!
שניני שלי..אף פעם אל תפסיקי לכתוב!
קראתי את השיר והיה לי
עצוב כי ראיתי שזה עלייך
אבל כשקראתי את התגובה שלך
שמעלי הבנתי שאת גיבורה
וכל הכבוד מאמי תמיד תחשבי ככה
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שנינוששששששששששש
מוכשרת שליי!!
אין זה מקסייםם
מרגשש
עצובב
אבל גאדד מושלםם!!
את ממש חזקה האישיות כאילוו!!
אל תפסיקי לרשוםם
ואני פה בשבילך את יודעתתת!!
מור'צי 😊
וואי יש פה חלק מהדברים שאני ממש מזדהה איתם !!!
את מוכשרת ממש ..
תמשיכי לשתף אותנו בדברים שאת כותבת (:
למה את לא רוצה להגיד לו ?
QUOTE (oshri_Ok @ 24/12/2006) כ"כ שמח שחזרת אלינו,והמשכת לששתף אותנו ביצירות המדהימות שלך!
פשוט מדהים...
עלייך,אז לא כדאי אולי לפעול..?
ממש יפה!
שניני שלי..אף פעם אל תפסיקי לכתוב!
אושייייייי גמניי שמחה לחזור אלייכםםם =]
געגעתתתתתתתתיי
תודהה :]
ומממ.. לפעול? להגיד לו כאילו?!
מוואעעעע לוביווו
QUOTE
קראתי את השיר והיה לי
עצוב כי ראיתי שזה עלייך
אבל כשקראתי את התגובה שלך
שמעלי הבנתי שאת גיבורה
וכל הכבוד מאמי תמיד תחשבי ככה
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפהההההההה שלי תודהה =]
אני אוהבתת אותך הכי שיששששש
וגעגעתיייי אליייךך
מוואאאאאאאאאאאאאאעעעעעעעעע
אוהבת אותךךךך
QUOTE שנינוששששששששששש
מוכשרת שליי!!
אין זה מקסייםם
מרגשש
עצובב
אבל גאדד מושלםם!!
את ממש חזקה האישיות כאילוו!!
אל תפסיקי לרשוםם
ואני פה בשבילך את יודעתתת!!
מור'צי
מורי?! יפההה שלי
תמיד אבל תמיד את מעלה לי חיוך
אני מטורפתת עלייך
תודדדדדה :]
ותשלחי מידי פעם הודעה באייסי האא?!
מוואאאאאאאעע לוביוו
QUOTE וואי יש פה חלק מהדברים שאני ממש מזדהה איתם !!!
את מוכשרת ממש ..
תמשיכי לשתף אותנו בדברים שאת כותבת (:
למה את לא רוצה להגיד לו ?
חןןןן יפההה שלי תודדדדה :]
אאאני שמחה שאהבתת
וממ.. למה אני לא אומרת לו?
אנני חושבת שמפחד להיפגע..
או שאולי אני עוד לא מספיק מוכנה בשביל זה..
כל מיני סיבותתתת..
האהעאהע וחןןן משום מה נעלמת לי מהאייסייי
אוהבתת אותךך
מווווווווואאאאאאאאעעע
QUOTE QUOTE
וואי יש פה חלק מהדברים שאני ממש מזדהה איתם !!!
את מוכשרת ממש ..
תמשיכי לשתף אותנו בדברים שאת כותבת (:
למה את לא רוצה להגיד לו ?
חןןןן יפההה שלי תודדדדה :]
אאאני שמחה שאהבתת
וממ.. למה אני לא אומרת לו?
אנני חושבת שמפחד להיפגע..
או שאולי אני עוד לא מספיק מוכנה בשביל זה..
כל מיני סיבותתתת..
האהעאהע וחןןן משום מה נעלמת לי מהאייסייי
אוהבתת אותךך
מווווווווואאאאאאאאעעע
חחחחחח גם אני אוהבת אותךךךךךך
ולהיפגע?יש סיכוייי
אבל הכל תלויייי בך איך תיקחי את זה
איך הוא ייקח את זה
נדברררר