אני יושב בחדרי
ובדידות בתוך ליבי
אין אהבה בחיי
היא נימצאת רחוק מידי
אני יושב כאן לבד
וליידי אין אף אחד
אין מי שיעזור
הכאב לא יעבור
אין לי אף אחת בליבי
זה הכי שובר אותי
אין אפילו מי שתעבור
ואת הלב שלי תשבור
יפיזמון*
אני לבד אם עצמי
איפה נימצאת אהבתי
איפה מי שתעזור
איפה אחת שאת ליבי לא תשבור
איפה האישה של חיי,איפה הילדה שתחייך אליי
שתחזיר לי את האור לחיי
חלפה שנה בלי אהבה
ריקנות ורק שינאה
זה מה שנישאר בתוכי
היא אוכלת אותי
אני יוצא לבלות
לא נירדם בלילות
לא חולם חלומות
כל מה שיש זה זיכרונות
אין אהבות יש אכזבות
אין חלומות רק זיכרנות
אין תקווה היא מיזמן עזבה
אין אהבה את כולם היא שיגעה
פזמון*
אני לבד אם...
----
עריכה : כן השיר עליי
שמתי אותו גם בפיתגמים שבאתר
וואו ממש יפה
כתיבה יפה יש לך מאמי
זה עלייך ?..
😛
ואוואואו מקסיםםםםםםם
ברוך הבא לאתר מאמי
יצא לך מלא באהבה
תהיה חזק האהבה תבוא
לא הבנתי אם היא קיימת אבל רחוקה
או שהיא בכלל לא אצלך?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה יפפה מאמי
אתה כותב מדהיםם
ברוך הבא לאתר =]
עליך השייר??
מווואה
-דניאלו'ש-
אני מוצא את עצמי מזדהה המון עם השיר שלך.. שורה שורה מהשיר שכתבת...
כול מה שאני יכול להגיד לך זה אל תרים ידיים,
אל תוותר.. בסוף רק האהבה תישאר!😊
ברוכה הבאה לאתר,ולפורום הספציפי הזה בפרט.
אני אושרי,בן 15,מנהל הפורום הזה..
אני כאן בשבילך...😊
ממש מדהיםםםםםםםםם
אתה פשוט רושם מדהיםםם!
אהבתי נוראאא
אל תפסיק לרשוםםם
ואל תוותר :]
לפ יווו
מור'צי 😊
וואו אהבתי את הכתיבה שלך , ומה שיש לי להגיד זה -
never loose your hope
האחת עוד תבוא , זה רק עניין של זמן
ובינתיים ? תנסה להתמקד בדברים המתוקים האחרים שיש בחיים ..
לכל אלה ששואלים כן עליי השיר
יהיה טוב מאממי (:
עוד יהיו מללאא בנות. .
ככמו שהיו לך חיים לפניה, יהיו גם אחרררריה :]
איזה חמוד... זה ממש ממש יפה..!! =]