אני כאן עדיין מחכה לתשובה ..
אומר לי שאתה מתגעגע, נקשר, לא מוכן לוותר
לא יודעת מה לעשות איתך יותר ..
חושבת עלייך, מתגעגעת, לא רוצה לשכוח
אתה לא נותן לראש שלי טיפת מנוח ..
בלבול, חרדה, חשש מפגיעה
איך אדע שכל זה אכן שווה את הסכנה ..?
יודעת לפי המבט בעינייך, החיוך והתנועות
רוצה להגיע אלייך, אך מפחדת לנסות ..
לא רוצה להיפגע, לסבול ולהישבר
אולי כדאי שפשוט אוותר ..
נזכרת במשפט הקבוע 'אם הוא לא סגור על עצמו, הוא לא שווה אותך'
אבל אולי אתה סתם חושש, והאהבה כבר ממתינה לה בפתח ?
למה אתה לא גלוי איתי , אני מרגישה שאתה מוותר
אני רוצה אותך , לא רוצה אף אחד אחר ..
אני כאן, עדיין מחכה לתשובה ..
מאמי איזה יפפפפפהה
יש לך כתיבה מדהימהההה
מוואה
-דניאלו'ש-
ווווואווווו מדהים !!
ניקשרתי טירוף..
אל תוותרתייי..
במיוחד אם יש לך תחושות בטן להצלחה בעיניין הזה.
אבל אם את רואה שלא טוב לך כל הסיפורר אז אל תמשיכיי..
תמשיכי בחייך.. אף אחד לא שווה את הכאב שלך ואת התיסכול שלך. .
ד"א,
נורא התגעגעתי אלייך.
את זוכרת אותי?!
אני פשוט לא הרבה באתר כבר!!
פה לכל דבר...
אוהבת 😊
יפה מאמי.........
יש לך כישרון משהו משהו...
וכמו מה שאמרה מעלי אל תוותרי ואל תחששי מאהבה...
אבל אם את רואה שאת הולכת להפגע ושזה לא בשבילך כל הסיפור הזה תוותרי.
כי לא שווה שתפגעי בגלל מישהו......
😂
וואי לירני זה מדההיםם..
כל כך הרבה רגשש..
אני לא יודעת בדיוק מה קורה בינכם..אבל לדעתי, אם את באמת כל כך אוהבת אותו, אל תוותרי! אם הוא מהסס ולא סגור על עצמו זה לא אומר שהוא לא אוהב אותך..יכול להיות שישי לו סיבות משלו שאת לא בטוח יודעת עליהן..
בקיצור, מה שאני מנסה להגיד- תלכי לפי איך שאת מרגישה, ואם אתם באמת צריכים להיות ביחד בסופו של דבר תהיו..
אוהבתת אותךך המוןן ותמיד פה בשבילךך [:
ליאני
אויי אני כל כך מבינה את הרגש הלא מוסבר הזה
מבלבול מהחשש לפגיעה שפשוט אי אפשר להחליט
תראי לוותר לא הייתי מציעה לך כי דווקא להילחם
עםן הוא מוצא חן בעיינך ואת רוצה אותו כל כך
תילחמיייי!!! אין מילה יותר מוסברת מזו!
תראי יש המון בנים ואפילו בנות שמפחדים ממחויבות מאהבה
מהרגש הזה בכללי זה מפחיד אותם להיקשר פתאום למישהיא
ולהתחייב לה ויכול להיות זה מה שמרתיע אותו מה שגורם לו לחשוש
כל כך ולא להיות סגור על עצמו כמו שאמרת...
אז אל תוותרי תראי לו שאת רוצה אותו ותתקדמו לאט לאט
לא ממהרים לשום מקום אוליי ככה הוא ירגע ויבין שזה לא דבר מאיים
אל תחכי שדברים יקרו פשוט תסתכני שדברים אכן יקרו
עצם זה שאת רוצה אותו כל כך ולא גבר אחר בחיים שלך כרגע
מעדי על זה שזה שווה את ה'סכנה' שציינת
אל תפחדי כי עם לא תסתכני לא תדעיייי
טוב חאלס חפירותתתתתתתתתת
כתיבה מדהימההה
ואהבתי נוראאאאאאאאאא
לפ יווווווווווווו
הכי שישיישישייש
מור'צי 😊
וואו איזה תגובות מדהימות, כמה שאני מודה לכן ..
לאחת אחת .. באמת ..
ואתן צודקות, ובגלל זה החלטתי שאני לא מוותרת ..
אני לא מסוגלת לוותר עליו , פשוט לא מסוגלת ..
וב"ה, הלוואי, ובסוף כן נהיה ביחד, למרות שהוא לא סגור על עצמו ..
וסתוי (: בטח שאני זוכרת אותך, איך לא ?..
כתיבה מדהימה כמו שלך לא מוצאים באתר הזה כל יום ..
אוהבת אתכן , ושוב תודה ..
יאאא מאמי שלי אני הכי מבינה אותך בעולם!
ואת צודקת!
למה לוותר על מה שאת מרגישה?
ככה או ככה לשכוח אותו לא יהיה קל
אזז יאללה שווה להשקיע עוד קצת ולהילחם עליו
ושאני מאמינה שייצא מזה משו!!!
אין דבר העומד בפני הרצוווווווון!!!
מוווווווווואה אוהבתותך
ובהצלחההה
מאיוש😊
QUOTE (pucha @ 24/12/2006) וואו איזה תגובות מדהימות, כמה שאני מודה לכן ..
לאחת אחת .. באמת ..
ואתן צודקות, ובגלל זה החלטתי שאני לא מוותרת ..
אני לא מסוגלת לוותר עליו , פשוט לא מסוגלת ..
וב"ה, הלוואי, ובסוף כן נהיה ביחד, למרות שהוא לא סגור על עצמו ..
וסתוי (: בטח שאני זוכרת אותך, איך לא ?..
כתיבה מדהימה כמו שלך לא מוצאים באתר הזה כל יום ..
אוהבת אתכן , ושוב תודה ..
תודהה אוצר שלייי ..
ושמחה שאת זוכרת אותיי. .
התגעגעתיי להכל פה פשוטט..
הלוואי והיה ליי את הזמן להשקיע פה כמו בעבר!! 😊
QUOTE (פיקולו @ 24/12/2006) אויי אני כל כך מבינה את הרגש הלא מוסבר הזה
מבלבול מהחשש לפגיעה שפשוט אי אפשר להחליט
תראי לוותר לא הייתי מציעה לך כי דווקא להילחם
עםן הוא מוצא חן בעיינך ואת רוצה אותו כל כך
תילחמיייי!!! אין מילה יותר מוסברת מזו!
תראי יש המון בנים ואפילו בנות שמפחדים ממחויבות מאהבה
מהרגש הזה בכללי זה מפחיד אותם להיקשר פתאום למישהיא
ולהתחייב לה ויכול להיות זה מה שמרתיע אותו מה שגורם לו לחשוש
כל כך ולא להיות סגור על עצמו כמו שאמרת...
אז אל תוותרי תראי לו שאת רוצה אותו ותתקדמו לאט לאט
לא ממהרים לשום מקום אוליי ככה הוא ירגע ויבין שזה לא דבר מאיים
אל תחכי שדברים יקרו פשוט תסתכני שדברים אכן יקרו
עצם זה שאת רוצה אותו כל כך ולא גבר אחר בחיים שלך כרגע
מעדי על זה שזה שווה את ה'סכנה' שציינת
אל תפחדי כי עם לא תסתכני לא תדעיייי
טוב חאלס חפירותתתתתתתתתת
כתיבה מדהימההה
ואהבתי נוראאאאאאאאאא
לפ יווווווווווווו
הכי שישיישישייש
מור'צי 😊
פשוט מילה במילה אני איתה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 24/12/2006) QUOTE (pucha @ 24/12/2006) וואו איזה תגובות מדהימות, כמה שאני מודה לכן ..
לאחת אחת .. באמת ..
ואתן צודקות, ובגלל זה החלטתי שאני לא מוותרת ..
אני לא מסוגלת לוותר עליו , פשוט לא מסוגלת ..
וב"ה, הלוואי, ובסוף כן נהיה ביחד, למרות שהוא לא סגור על עצמו ..
וסתוי (: בטח שאני זוכרת אותך, איך לא ?..
כתיבה מדהימה כמו שלך לא מוצאים באתר הזה כל יום ..
אוהבת אתכן , ושוב תודה ..
תודהה אוצר שלייי ..
ושמחה שאת זוכרת אותיי. .
התגעגעתיי להכל פה פשוטט..
הלוואי והיה ליי את הזמן להשקיע פה כמו בעבר!! 😊
גם לי אין הכי זמן להשקיע באתר ובאמת להיכנס ולכתוב כמו פעם,
כי אני בצבא עכשיו ויש המון ימים שממש לחוצים לי ..
בקרוב גם תיכנס לי מסגרת ערב, מה שאומר שאחזור הבייתה ממש מאוחר
ורק בסופי שבוע אוכל להקדיש מזמני לכתיבה פה ..
שמחה שחזרת לאתר, ומקווה שתפנקי בסיפור חדש (:
אוהבת אותך ..
QUOTE (נאפי @ 25/12/2006) QUOTE (פיקולו @ 24/12/2006) אויי אני כל כך מבינה את הרגש הלא מוסבר הזה
מבלבול מהחשש לפגיעה שפשוט אי אפשר להחליט
תראי לוותר לא הייתי מציעה לך כי דווקא להילחם
עםן הוא מוצא חן בעיינך ואת רוצה אותו כל כך
תילחמיייי!!! אין מילה יותר מוסברת מזו!
תראי יש המון בנים ואפילו בנות שמפחדים ממחויבות מאהבה
מהרגש הזה בכללי זה מפחיד אותם להיקשר פתאום למישהיא
ולהתחייב לה ויכול להיות זה מה שמרתיע אותו מה שגורם לו לחשוש
כל כך ולא להיות סגור על עצמו כמו שאמרת...
אז אל תוותרי תראי לו שאת רוצה אותו ותתקדמו לאט לאט
לא ממהרים לשום מקום אוליי ככה הוא ירגע ויבין שזה לא דבר מאיים
אל תחכי שדברים יקרו פשוט תסתכני שדברים אכן יקרו
עצם זה שאת רוצה אותו כל כך ולא גבר אחר בחיים שלך כרגע
מעדי על זה שזה שווה את ה'סכנה' שציינת
אל תפחדי כי עם לא תסתכני לא תדעיייי
טוב חאלס חפירותתתתתתתתתת
כתיבה מדהימההה
ואהבתי נוראאאאאאאאאא
לפ יווווווווווווו
הכי שישיישישייש
מור'צי 😊
פשוט מילה במילה אני איתה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טנקס מוררני , מקווה שיהיה בסדר ..
מעלףף חח איזה יפה
את ממש ממש כישרונית ויש לך כתיבה מדהימה
חולה עלייך מאמי
אן מילים
😛
^
איזה מתוקה [:
תודה רבה מאמי ..