בניתי ארמון, לא ארמון פאר שנמצא בו הכול
הארמון מתפורר לי מול העיניים - ארמון מחול ,
ואתה עומד שם ספק שלי ספק שלה
מביט בי בשתיי עינייך רוצה אותי או אולי אותה ,
ואני יודעת שאתה פוצע אותי אבל מתעלמת
אני מרגישה שאתה מבלבל אותי אך שותקת ,
ואני יודעת שמילים אומרות קצת פחות ממבטים
אבל לי נמאס לשבת ולחשוב מה היה קורה אם.....
אל תסתכל עליי כי אני עכשיו עוזבת - אותך
אל תדבר איתי כי אני לא מוכנה לשמוע דבר ממך ,
גם אם תעמוד מולי ותבכה עמוק מתוך הלב
דבר לא יוכל לרכך את מה שבתוכי – אותו כאב ,
מי שאוהב לא פוצע ועוד כשהוא מבין מה קורה
אולי אתה לא כמו כולם – אני יודעת שאתה שונה ,
כשתאמר לי שהכול היה טעות אני אבין שזה לא בשבילי
כי אחרי הכול אני יודעת לאגדה הזאת יהיה סוף טרגי !
וואי מאמי זה ממש יפפפפפה !!!
זה עליייך ? החלטת לוותר ?
ממממממממאאאממייי
איזה מדהיםםםםםםםם
ריגשתת אוותייייי
תמיד פה בשבילללךך
בהצלחחההה
מוואהה
-דניאלו'ש-
וואוו......
מזה יפה ריגשת אותי.....
זה עלייך???
ושוב פעם וואוו מהמם מאמי פשוט מהמםםםםםםם
תודה מתוקות [ :
כן זה עליי,
בנוגע לשאלה אם אני מוותרת . .
אינלי מושג ,
עברו עליי יומיים הכי חרא שיש וניסיתי להוציא את זה בכתיבה . .
QUOTE (--תותי-- @ 23/12/2006) תודה מתוקות [ :
כן זה עליי,
בנוגע לשאלה אם אני מוותרת . .
אינלי מושג ,
עברו עליי יומיים הכי חרא שיש וניסיתי להוציא את זה בכתיבה . .
תרגישי טוב מאמו'ש
מווואהה
-דניאלו'ש-
וואו איזה קטע מדהיםם..
מרגש..מלא עוצמה..
באמת רואים שזה בא מהלב..
אני לא יודעת מה בדיוק היה בינכם ואיך הוא פגע בך ככה, אז אני לא כל כך יכולה להגיד מה דעתי..
קטע נדיר..אהבתתי..
אוהבבת המוןן ותתמיד פה בשביללך !
ליאני (:
מדהים מרגש וסוחף
נורא אהבתי את הכתיבה שלך
😊
וואי מעלללף [:
אני נמשכת לדברים עצווובים ..
פשוט מדהיםםם
ריגשת אותי ברמותתת!!!
את כזאת כישרוניתתתתת
אל תפסיקי לרשוםםםם
לפ יווו
מור'צי 😊
יאא מאמיייייייי
מעללללללללללללף!!
איןן קטע חזק ביותר!
ולדעתי למרות האכזבה שאת מרגישה
ואני הכי מבינה אותך
אבל בכל זאת לא כדאי לוותר!
שווה להילחם בשביל מה שאת מרגישה
כי זה לא דבר שבא בכל יום..
וזה גם לא דבר שתוכלי לשכוח ולעבור כ"כ מהר..
אזזזז אם כבר..
תמשיכי להילחם!
אני בטוחה שייצא מזה משוו ---
אין דבר העומד בפני הרצוווווון!
אם באמת באמת רוצים משו ומתאמצים בשבילו
הוא קורה!!!
בהצלחה ופה בשבילללללללך😉
סבבה מאמי ... אני מקווה שבסוף תצליחי להגיע לאן שאת רוצה
אם זה לשכוח ואם לא....
תווודה מתוקות שללי !
אוהבת-וכואבת . . איך קוראים לך בובי??
אין משהו שהייתי צריכה לקרוא יותר מזה , תודה!!!