פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

# - מבט של אהבה - #

✍️ MaaaMz 📅 23/12/2006 19:31 👁️ 331 צפיות 💬 14 הודעות
סיפור חדש שלי,
תגיבו 😊


"אתה חתיכת חוצפןןןןןן אין לך בושה תעוף לי מהפנים,אני לא רוצה לראות אותך יותר אתה מבין אותי?!"
"את לא מתביישת????? מה עובר עלייך את מוכנה להסביר לי? כל היום רק צועקת תשתקי כבר!"

את האמת אני רגילה,
כל יום אמא צועקת על אבא,אבא צועק על אמא.
ופשוט נמאס כבר,אני יושבת בחדר ושומעת את הריבים שלהם...

אמא ירדה למטה עצבנית,ושמעתי אותם עדיין צועקים אחד על השני.
"את רוצה גט?????את תקבלי גט !"
אבא צעק לאמא.....
הייתי המומה,אבל בתוך תוכי..ידעתי שזה מה שיקרה בסוף.

אבל לפני שאני אכתוב לכם מה קרה..אני אספר קצת על עצמי
קוראים לי שיראל ברון.. אני בת 15 וחצי,כיתה י' אני גרה בראשון לציון.
יש לי אחות גדולה שהתגייסה לא מזמן,קוראים לה סיוון.
ואח בן 17 עוד מעט..קוראים לו אוהד.

החברות הכי טובות שלי,הן כמו אחיות בשבילי :]
בר,נטע,ליהי ורותם - הן בשכבה שלי..ורק בר איתי בכיתה.
הידיד הכי טוב שלי - קוראים לו אושרי,אני מכירה אותו מכיתה ז',הוא איתי בכיתה :]

חבר? היה .. שנה.
אהבתי אותו יותר מהכל אבל הוא בגד בי עם "חברה שלי" |: .. קוראים לה שקד
נפרדנו לפני חודש בערך......קוראים לו תומר.

אז ככה..
כמו שראיתם,ההורים שלי במצב ממש גרוע,וכנראה שהם יתגרשו בקרוב..

--
עברו חודשיים וקצת..ההורים שלי כבר התגרשו,
לאמא יש מישהו חדש,הוא בא אלינו אתמול.
אני הייתי בחדר שלי,אמא נכנסה איתו והכירה לי אותו.
הוא נראה קצת מבוגר,מבוגר מאמא ב10 שנים בערך...
אמרתי שלום יפה והם יצאו.


"אבל תמייד יש מישהו ששומע,
שומר עליי יודעעעעעע....שאני לא אוותררר"

הפלא' צלצל,זאת הייתה נטטע (:
"הללו?"
נטע: "שיראלי?"
אני: "אה שמנה?" P:
נטע: "חח מה קורה יפה שלי?"
אני: "בסדר את יודעת..מה איתך מאמי?"
נטע: "מצויייין יאללה תתלבשי הולכים לשופינג בעזריאלי"
אני: "מה? לא לא עזבי .. איך נגיע בכלל לעזריאלי?"
נטע: "זה בסדר,דיברתי עם אמא שלך .. חבר שלה יקח אותנו ! "
אני: "מה?! מי רוצה שהוא יקח אותנו בכללללללללל?"
נטע: "נו שיראל בואי ,הוא בטח גם יתן לך כסף,
הרבה זמן לא הלכנו כל החברות לשופיננג,יאללה מה איכפת לך יא שמנה? תצאי קצת מהבית !"
אני: "מי בא? גם בר ליהי ורותם ?"
נטע: "רותם לא יכולה,היא אצל דודים היא תחזור יותר מאוחר......"
אני: "טוב טוב,תהיו אצלי עוד חצי שעה"
נטע: "טוב אחותי,אני גם הולכת להתארגן..ביי כוסע D: "
אני: "חהחה,ביי יפתי :] "


התחברתי לאייסיקיו וכתבתי אוואי :]
----------------------------------------------------------------
מתארגגגנת והולכת לשופפינג עם הנסיכות שללי,
אושרי דבר איתי אחחחי :]

על הפלא',
יום טוב [:
byye byye
--------------------------------------------------------------

נכנסתי למקלחת,לבשתי סטרפלס חומה,את הדיזל החדש שלי והנעלי בובה החומות שלי [:
עשיתי עם המחליק כדי שהשיער יהיה חלק,
שמתי שחור,מסקרה,סומק והייתי מוכנה :] !

דפקו בדלת,אלו בטח הן =]
פתחתתי ונתתי לכל אחת חיבווק דובבבבב 😛

באתי לאמא,היא נתנה לי 550 שקל,
ואז חבר שלה אמר לי "קחי מתנה,עוד 150 ממני"
אמרתי לו לא זה בסדר..אבל הוא התעקש
אז לקחתי 😛 והיה לי ביחד 700 שקקקל (:

אמא שלי: "יאללה זזים?"
אני: "יאללה"

נכנסנו לאוטו המפואר של חבר שלה ונסענו....אמא הסתכלה עליי כל הזמן מהמראה וחייכה אליי
ראיתי שהיא מאושרת אחרי הרבה זמן שלא.
זהו הגענו אמרה אמא.
אמרתי תודה וירדנו מהאוטו..

ליהי: "יאללה מאיפה מתחילים ? D:"
נכנסנו לקרוקר,קניתי ג'ינס מהמם :]
אחר כך נכנסו לסופר פארם,קניתי מסקרה,עיפרון שחור,סט איפור מדהים ! :] וליפגלוווס P:
נשאר לי 300 שקל......
נכנסנו לחנות בגדים של איזה מעצבת,ראיתי חולצה פשוט מ ד ה י מ ה שעלתה 220
וכמובן שהייתי חייבת לקנות ! /: אז קניתתתתי ונשאר לי רק 80 שקל
המשכנו להסתובב עצרנו לאכול משהו ואז הפלאפון שלי צלצל
זה היה אושררי

אני: "ההההההלו שמן"
אושרי: "מה קורה אחות שלי?"
אני: "הכל טוב מאמי מה איתך ? איפה אתה?"
אושרי: "סתם אצל גל....שומעת מתי את חוזרת?"
אני: "ממ...שעה וחצי בערך...."
אושרי :"טוב תעשי לי צלצול שאת בבית אני יקפוץ אלייך"
אני: "טוב יפה שלייייייי יאלה ביייי "
אושרי: "ביי נסיכה"

אמא של נטע החזירה אותי הביתה,הייתי כל כך מאושרת :]
נכנסתי למקלחת,עשיתי מקלחת עם מלא סבונים ושמנים
כשיצאתי התקשרתי לאושרי

אושרי: "אה כפרה שיראל חכי שניה"
אני: "טוב............................"
אושרי: "אני איתך מה קורה מאמי?"
אני: "הכל טוב יפה מה איתך?"
אושרי: "בסדר את בבית?"
אני: "דה " 😊
אושרי: "טוב אני בא עוד רבע שעה ככה אני צריך לספר לך משהו"
אני: " סבבה יאללה ביי מאמי"
אושרי : "ביי כפרה"

חשבתי הרבה על מה הוא כבר צריך לספר לי..הייתי במתח /:
באתי למחשב וראיתי כמה הודעות.......

תומר 18:50:09:
שיראל....אני לא יודע מאיפה להתחיל.....אני רוצה לדבר איתך
אני חייב לדבר איתך......אני מרגיש שמשהו חסר לי מאז שניפרדנו
את לא עונה לי לטלפונים ולא להודעות באייסי
תעני בקשה שיראל אני רוצה לדבר איתך אני אוהב אותך את חלק ממני אני לא יכול בלעדייך



תומר 19:05:38:
תתקשרי אליי שאת רואה תהודעה


------------------------------------------

סאפי הדובה 19:06:01:
שיראלי שאת פה דברי איתי דחווף
דיברתי עם תומר,
קיצור דברי ת'י שאת פה אחותי

----------------------------------------

שקד הזונה D: 19:26:41:
חמודה?

-----------------------------------------


למי שלא זוכר,שקד זו זאתי שתומר בגד בי איתה.
היא הייתה "חברה" שלי עד שזה קרה.
מה לעזאזל היא רוצה ?!?! ומה תומר פתאום נזכר בי ?!

צלצלו בפעמון בדלת,זה בטח אושרי.
ירדתי למטה לפתוח את הדלת...

אושרי: "שמנה שלייייייי"
אני: " חחחחחח יא דדדדדדדובון (: בוא כנס,
רוצה לאכול?לשתות? משהו?"
אושרי : "כן תביאי לי נסטי"

שתינו ועלינו לחדר
שאלתי אותו מה הוא רוצה לספר לי....
והוא סיפר לי.
אני הייתי שבורה,הרוסה,הייתי פשוט בהלם !!!!!!!!!!!!!!
התחלה יפה :]

שבוע טוב מאמי 😊
מדיימנת לעצמי כבר ת'ההמשך P= חחחחע
אבל ננשמע יייייייפה
תמממשיכי ממאמי
ובררוכה הבאאאה כפפפפפפרות
- 33> , -
מדהיםםםםםםם!!
המשך..
התחלת ממש יפההה....
תמשיכי....


-יסוווו-
יהיה המשך בערב =]
נשמממע יפפפה לאללה..
הממשךך
דחוףף..😊
אהבתיייי ;]]
אני אחזור 😊
בהצלחה בהמשךךך 😛
ברוכה הבאה..
וסיפור ממש יפה אבל ממש..
אני רוצה המשךךך..
התחלה יפה [:
תמשיכי
המממשךךך 😊
התחלה נדייייייייייייירה;]
לאב יו
המשך 😊
יאא,,
מהממם !
איזה יפה את כותתבת 😮
מענניין וזהה.

וד.א:
מה עם הסיפור השני שלך 😮 ?

ומחכה להמשך,
שבת שללום 😊
ממשיכה?

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך