-אני אוהבת אותך-
אני אוהבת אותך.. למרות הפרש הגילאים..
למרות שאני בת 16 ואתה בן 24..
למרות הכאב והסבל שנגרם לי בגללך.. גם בלי ידיעתך
אני אוהבת אותך..
כי הלב בחר בך..
זאת לא אהבת נעורים
זאת אהבת אמת..
רוצה להתעורר איתך בכול בוקר..
רוצה להיות שלך..
אני תלמידת תיכון, לומדת בכיתה י' ואתה המורה לספרות.. המורה שלי
כ"כ חתיך.. כול הבנות בבצפר שלי מאוהבות בך..
לא מתייחס עליהן.. הן קטנות בשבילך.. לדעתך
גמני.. קטנה.. בשבילך
אומרים שעל אהבה אסור לוותר.. אז אני לעומתן לא הולכת לוותר..
נכון כואב לי.. אבל זה שווה ת'כאב..
שווה ת'סבל.. ת'דמעות
-----
עוד קצת פירוט:
שמי לירון, רומניה, בת 16, 1.70 ורזה.. הרבה אוהבים ת'גוף שלי..
שיער בלונד מדורג ועד אמצע הגב.. פוני בובה
עיניים ירוקות, גדולות ועגולות.. שפתיים עבות אבל לא בהגזמות
יש לי אחות בכיתה א'.. בת 6 ושמה ספיר.. במראה החיצוני מאוד דומה לי.. חוץ מהגובה כמובן
אין לי יותר אחים ואחיות..
ההורים שלי גרושים.. אנחנו גרות עם האמא, היא עובדת בסופר.. 10 דקות הליכה מהבית שלנו
אין לי חבר ואני אוהבת מישהו.. איך שהבנתן כבר ת'מורה לספרות שלי..
אני די מקובלת בבצפר..
למורה לספרות שלי קוראים יואב, בן 24, 1.79, גוף אתלטי, שיער חום בהיר קוצים מבולגנים, עיניים בצבע דבש
חצי מרוקאי, רבע רומני ורבע תימני.. רווק וגר בדירה שכורה בת 2 חדרים..
שמעתי שהוא גר 20 דקות הליכה מהבית שלי..
----------
הסיפור עצמו:
ז'נה (אמא שלי)- "לירון קומי לבצפררר" נכנסה לחדרי והתיישבה על כיסא מול המיטה שלי..
הסתובבתי עליה.. פתחתי ת'עיניים לאט לאט ואור השמש סינוור את עיניי.. התריסים היו פתוחים עד הסוף..
לירון- "מה השעה?" שאלתי בקול צרוד וישנוני..
ז'נה- "7:00" יש לי היום שיעור ראשון ספרות.. עם יואב.. בשיעורים שלו אני לא מצליחה להתרכז..
עסוקה בלחשוב עליו.. להסתכל עליו..
לירון- "עוד מעט קמה אמא" חייכתי חיוך קטן.. היא נתנה לי נשיקה על המצח והלכה להעיר את ספיר לבצפר..
~~~
ישבתי בשיעור הראשון.. במקום הקבוע שלי לייד חברה טובה שלי.. תהילה.. אנחנו יושבות באמצע..
יואב הסביר משהו ומידי פעם הסתכל לכיוון שלי.. לבדוק עם אני בכלל מרוכזת בשיעור.. הוא יודע שבגללו אני לא מצליחה להתרכז בשיעורים שלו
לא רק אני לא מצליחה להתרכז בשיעורים שלו.. בגללו.. אבל אצלי המצב באמת חמור.. אחרות לפחות משחקות אותה מרוכזות בשיעורים שלו
אני יותר מידי שקופה..
בסוף השיעור הראשון.. יואב ניגש עלי בדיוק בצלצול לצאת להפסקה..
יואב- "תשארי בכיתה, אני צריך לדבר איתך"
אני- "על מה המורה?"
יואב- "על ההתנהגות שלך בשיעורים שלי"
**********
תגיבו ב' =)
מקווה שאהבתן =]
התחלה יפה מאמי
אממ אהבתי את הרעיון שלך 😁
המשך >> 😁
יפה מאמי.
אהבתי מעוד את הרעיון של הסיפור.
תמשיכיייייייי 😂 😉 😊 😊
ת' מושלמות שלי =)
המשך יש לכן בתגובה הבאה =]
מתחילה לכתוב עכשיו =)
ת' מדהימות שלי =)
כבר התחלתי לכתוב ת'המשך
עוד 5 דקות בערך, יש לכן ת'המשך =)
יצאתי מהמחשב לרגע
אבל הנה עכשיו אני כותבת לכן ת'המשך
המשך...
התיישבתי על השולחן שלי.. שילבתי ת'רגליים.. לבשתי חצאית מיני וחולצת תלבושת אחידה עם שרוול קצר..
הוא ישב בכיסא של המורה..
יואב- "תקומי ב' מהשולחן, אל תשכחי שאני המורה שלך.."
אני- "כן המורה"
קמתי מהשולחן והפלתי בכוונה ת'עט שהחזקתי בידי.. שעדיין לא הספקתי להכניס לתיק שלי..
התכופפתי להרים ת'עט.. בחולצה זה הולך כזה 3 כפתורים כאלה.. הם היו פתוחים וראו לי קצת ת'חזה..
הוא הסתכל שניה וישר סובב את ראשו לצאת השני.. התיישבתי במקום הקבוע שלי..
אני- "מה עם ההתנהגות שלי בשיעורים שלך?"
הסתכלתי עליו בעניין רב.. הוא סובב עלי את מבטו.. אחח איזה פנים.. איזה עיניים.. אוייי.. הוא הסתכל עלי במבט רציני כזה..
יואב- "את שוכחת שאני המורה שלך"
אני- "אני לא.. המורה"
יואב- "אז למה את נותנת לי להוציא אותך מריכוז?.. למה את לא מתרכזת בשיעורים שלי?"
אני- "זה פשוט.. אממ.. אתה מבין, אני קצת מעופפת.. זה הכול"
יואב- "קצת הרבה הייתי אומר.. לדבר עם ההורים שלך בשביל שתתחילי להתרכז בשיעורים שלי?"
אני- "ההורים שלי גרושים.. אני גרה עם אמא שלי"
יואב- "אז אני אדבר עם אמא שלך"
אני- "זה לא יעזור"
יואב- "אז מה כן יעזור?"
אני- "אממ.. אני לא יכולה להגיד לך את זה.. בכול זאת אתה המורה שלי"
הוא התחיל להתעצבן.. קם מהכיסא והלך לכיוון הכניסה לכיתה.. נעמד בכניסה לכיתה והסתכל עלי..
יואב- "אין ברירה.. אני אצתרך להכשיל אותך בספרות"
אני- "כנראה אני צריכה שיעורים פרטיים בספרות.."
יואב- "אז תקחי שיעורים פרטיים בספרות"
אני- "לא הבנת אותי.."
יואב- "מה בדיוק לא הבנתי?"
אני- "אתה לא מעביר שיעורים פרטיים בספרות?"
יואב- "אני כן.. אבל זה לא יצליח איתך"
אני- "למה לא?.. המורה"
יואב- "בגללי את לא מצליחה להתרכז בשיעורים.. השיעורים הפרטיים לא יעזרו בכלום כי גם בהם לא תצליחי להתרכז בגללי..
זאת אומרת עם אני יעביר לך ת'שיעורים האלה.."
אני- "ועם אני אבטיח לך שאני כן אתרכז בשיעורים הפרטיים איתך?"
###
קבענו שהוא יתחיל להעביר לי שיעורים פרטיים בספרות.. רק בתנאי שאני אתרכז בשיעורים..
אני יבוא עליו הביתה ואצלו הוא יעביר לי ת'שיעורים..
מחר בשעה 18:00 יהיה השיעור הפרטי הראשון.. הוא נתן לי ת'כתובת שלו וגם שאל עם אני יודעת איפה זה נמצא..
###
למחורת בשעה 18:00..
********
תגיבו ואני אמשיך..
לא יודעת מתי
יאו אהבתי את הסיפור ביותר...
ממוזמנת לקרוא את הסיפור שלי ושל אורטל
פרק פצצה
תמשיכי מאמי
זה מדהים
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!
נשמע סיפור ממש מענייןןןןן!!
תמשיכיי
לוובב יוו
וואי מאמי קטלני
המשך דחופיי 😛