-בייבי-
חושבת על מה שקרה ומה שהיה יכול לקרות
שוב מוצאת ת'צמי באותה נקודה
מאשימה ת'צמי
על זה שעכשיו אני לא איתך
על שוויתרתי.. עלינו
בייבי אני עדיין רוצה אותך
עדיין זקוקה לך
לא מפסיקה לחשוב עליך
יודעת שהמשכת הלאה
לא מאשימה אותך בכלום
איך נתתי לך ללכת
כ"כ מצטערת בייבי
הייתי רוצה להחזיר את הזמן אחורה
אך זה בלתי אפשרי
מנסה לשכוח אותך
לא מצליחה
************
אל תעשו ת'טעות שלי ושל עוד הרבה אנשים!
עם מישהו מעניין אותכם ואתם רואים שיש מצב בינכם..
אל תוותרו!!!
ת'זמן אחורה אי אפשר להחזיר..





