פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד סיפור בהמשכים HURT-פרק חדש!...

סיפור בהמשכים HURT-פרק חדש!

✍️ לינושי 📅 22/12/2006 14:35 👁️ 914 צפיות 💬 32 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 3
וואי מאמי קראתי עכשיו את שני הפרקים
והצלחת לרגש אותי...
כיף לקרוא את הסיפור שלך..
תמשיכי מאמי
באמתת יצצא יפפה 😊
הממשךך
ווואיי תודה לכולן עשיתן לי את היום!!1
הנה פרק 4:
אני ממש ממהרת סורי בננות1_

פרק 4:

"יופי" אמרתי להם
עבר שבוע מאז שכול זה קרה.
מאז שפגשתי את רן
שהוא נהייה חבר של סיוון
שהייתה בינינו מבוכה
שערן רב והשלים איתי
מנסיו ההתמודדות שלי.
מבית החולים.
מהביקור של סיוון ורן.

הלכתי לבית ספר.
אבל בגלל שרן בכיתה המגבילה לא יצא לנו לדבר.
וכשהן לבד יישר סיוון באה.

הרגשתי כל כך לבד.
בכיתי המון.
לא היו לי הרבה חברים..
אולי זה בגללי..
ואולי כי לא נתתי לאף אחד להתקרב אלי...
סיוון היחידה שהצליחה לחדור לליבי.
השבוע סיוון ממש לא התייחסה אלי וכאב לי.. מאוד כאב לי.
ואם היא הואילה בטובה וצלצלה אלי זה הייה רק כדי לדבר על רן.. מה שהכניס אותי עוד יותר לדיכאון.
ישבתי במיטתי והפלאפון שלי צלצל
"כן?" עניתי
"היושי מאמי זו סיוון מה קורה?" שאלה אותי סיוון
ואני חשבתי 'הינה זה שוב מתחיל...'
"בסדר מאמי מה איתך?" שאלתי בשיא הצביעות .. כמו שהיא שאלה.
"מצוין! תקשיבי לשם שינוי לא באתי לספר לך משהו חדש על רני-"
'תודה לאל!!!'
"יש לי יום הולדת עוד יומיים ואת חייבת לבוא כן!? זה בבת שלי ב6:00 בדיוק!!!" היא אמרה לי
"אה אז את צריכה עזרה בארגון?" שאלתי כי אצלנו זה היה מסורת שאני תמיד עוזרת ה לארגן את ימי ההולדת שלה.. והיא מתעקשת לעשות לי יום הולדת.. אני אף פעם לא חוגגת.. מאז מוו של אבא אין לי כבר תעם לחגוג בלי שאבא ייכנס הביתה ויחבק אותי...
ויגיד לי 'נו ראית יש לך היום יומולדת בת כמה את? שנתיים?' שאל בצחוק והחל לדגדג אותי.. ריח הבושם שלו תמיד נשאר בראשי.
"אם.. לא כבר ארגנתי עם רן ושני..." היא אמרה לי
"אה..." השבתי
"ולמה הסיבה כל כך מוקדם?" הוספתי
"חכי ותראי!" אמרה ושמעתי שהיא מחייכת מבעד לשפופרת.
"טוב.." אמרתי
"יאללה אני חייבת ללכת ביי!" היא אמרה לי
"בי..." השבתי
אני תמיד ידעתי אל המסיבות של סיוון לפני כולם.. זה מוזר.. האם אני השתנתי? או היא?

למחרת הילכתי לבית הספר.. למדנו רק 3 שעות .. המורות לא הגיעו.. לא יודעת מה יש אני לא התעמקתי יותר מידי המחנכת אמרה ללכת-אז הלכתי.
כאשר ישבתי על יד הקיוסק הסמוך לבית הספר ניסתי לברר באיזה צורת העננים... זה תמיד העסיק אותי.. אני ואבא תמיד היינו משחקים בזה ביחד.
מיד הופיע על המסך צלול פלאפון שקטע את מחשבותיי.
לא ידעתי כמה הצלצול הזה יישנה את חיי.
על הצג הופיעה..



וואי מדהים :]

שבת שלום 😊

ואווווווו ממש יפפפפפפה=]
תמשיכייי בובהה😛

חחח וזה נורא מצחיקק
כשקראתי תפרק הזה שמעתי HURT ברקע😛
חחחחחח
ממהמממםם
המשששך
דחחוףףף
יאא תודה ימושלמות
תקשיבו מהיום אני מקדישה פרק לאחת המגיבות הקקבועות!
חעחעעח תתכוננו!
מאוד אהבתי !
אני כל כך סקרנית מה יקרה .
ואת מוזמנת לקרוא תסיפור שלי
מדהיםםםםםםםםם!!
המשךך..
תודהההההההה
מחככככככככיםם =]
רק חפירה!!!! הפרק מוקדש לסופרמאמי! שהיא ממש סופר מאמי!

על הצג הופיע רן
'מה הוא רוצה?' חשבתי לעצמי אך החלטתי לענת מהר לפני שינתק.. אך שלא ייראה שאני רוצה אותו או משהו.
"כן..?" עניתי בקול אדיש
"הי נועה זה רן מנשמע?" שאל אותי
"אני בסדר מה איתך?" שאלתי ביובש
"אם .. בסדר תראי סיוון סיפרה לך שמחר יש לה יום הולדת כן?" הוא שאל
"ו?.." שאלתי
"תראי אתן החברות הכי טובות וחשבתי שאולי היום ניפגש בקניון לקנות לה מתנה..." הוא אמר
"וואי.. תראה באיזה שעה?" שאלתי אותו
"ב4:00 ככה...מתאים לך?" הוא שאל אותי
"יש לי בעיה תכננתי ללכת קצת לפני לקניון לקנות לי בגדים למסיבה..." אמרתי לו
"ואני מאמינה שאין לך כוח להיסחב איתי" הוספתי
"
למען האמת גם אני צריך לקנות בגדים למסיבה... חחח" הוא גיחך
"חח ינקבה!" אמרתי לו
"לא נכון!" הוא השיב בקול של הומו
"חח הומו... תקשיב אז סבבי אבל אני מודיעה לך מראש שתצטרך הרבה סבלנות!" אמרתי
"טוב יאללה! בי! אז נלך ב2:00 לקניון?" אמר ושמעתי שהוא חייך
"סבבי מאמי ביושי!" אמרתי לו
איך התרגשתי ללכת איתו לקניון.. אבל אם אני העשה משהו לא בסדר?
לא יודעת.. אני מפחדת.. בגללו!?
====
אני כל כך שמחתי שהיא אמרה שהיא הולכת לקנות בגדים..
הייה בא לי לבלות איתה יותר..
כלומר כבר נראה לישיש לי בגדים למסיבה..
אבל היא גם תקנא ככה..\כלומר שאני מנסה להתיפייף בשביל סיוון..
יותר נכון זה למענה.
איך אני מתרגש ללכת איתה לקניון.
אם אני העשה משהו לא בסדר?
לא יודע... אני מפחד... בגללה!?
=====
כאשר חזרתי הביתה הכנתי שיעורים יצאתי עם ג'ואי –הכלב שלי שלא התייחסתי אליו כמעט..
ובאותו יום שבכיתי הוא היה מבוהל מסכן...
ואז במהירות הלכתי להתקלח .
ולא אכלתי כלום! גוועתי ברעב
(והכנתי מערכת=S)
ואחרי זה לבשתי ג'ינס ארוך.. את האולסטר השחורות שלי וחולצה צמודה יפה עם חתול חמוד שכתוב עליה I LOVE U.
לא היו לי המון בגדים יפים.. אמא תמיד אוהבת לקנות י.. אבל לא היה לי בשביל מה.
אבל הפעם הרגשתי כאילו אני צריכה להיות הכי הכי!
בפעם הראשונה התאפרתי.
אבל ממש קצת.
אני מתאפרת לעיתים נדירות.
השארתי לאמא פתק שיצאתי לקניון
לקחתי מפתחות ופלאפון (וארנק כמובן) ויצאתי.
יצאתי ולקחתי אוטובוס לקניון.
====
שמתי בושם התלבשתי יפה.. ג'ינס נעלי נייק יפות ,
חולצה צמודה והכול הייה בסדר.
לקחתי את המכונית ויצאתי לקניון.
מעניין איך היא תגיע.. הרי אין לה רישיון.
ואני לא חושב שמישהו בבית אצלה.
איזה טיפש אני למה לא שאלתי אותה!
==
הגעתי לקניון והפלאפון שלי צלצל
זה הייה רן
"כן רן?" עניתי
"היי איפה את ?" הוא שאל אותי
"בקניון..." אמרתי
"איפה בקניון?" הוא שאל
"ליד תחנת האוטובוס" השבתי

"מה את עושה שם!?" הוא שאל
"כאילו מה בן אדם יכול לעשות על יד תחנת אוטובוס?!,נסעתי עם האוטובוס מהבית עד לקניון!" הסברתי לו כמו ילד קטן


"כאילו מה בן אדם יכול לעשות על יד תחנת אוטובוס?!,נסעתי עם האוטובוס מהבית עד לקניון!"
לא האמנתי מסכנה... הייתי עובר לקחת אותה...
לא הייה לי נעים.
אבל היינו חייבים להיפגש אז הייתי חייב לסיים את השתיקה הזו
===
"טוב תראי,אני אחכה לך על יד פוקס..." הוא אמר
"איזה?" שאלתי
"גברים" הוא אמר
"טוב בי" אמרתי וניתקתי
הלכתי וכל כך התרגשתי .
התקרבתי לחנות וראיתי אותו.
הוא הייה כל כך חתיך.. אתן לא מאמינות.
הייה לי ב אלי לצלצל לערן –שאיתו לא דיברתי הרבה זמן
ולהגיד לו שזה לא יקרה בינינו שום דבר לא ייקרה.
ואז ללכת לרן ולנשק אותו !חזק חזק
אבל אני בחיים לא אהיה מסוגלת.
אף אחד בחיים לא יירצה מישהי כמוני.
כל אחת מהרחוב נראת יותר טוב ממני.
הוא יעיף אותי מעליו ויגיד שאני טיפשה ושהוא מאוהב בסיוון מעל הראש.
ואני.. אשאר כל כך מטומטמת.
הוא הסתכל עלי ועמדתי להתעלף. היה כ כך בא לי לנשק אותו ולהגיד לו ש..
ש.. אנחנו חייבים לזוז...
==
ראיתי אותה.. העיניים הירוקות שלה שוו אותי.
כל כך היה בלי לי לצלצל לסיוון ולהגיד לה שזה נגמר בינויו אז ללכת ולנשק את נועה.
אבל ידעתי שהיא לא תרצה היא תעיף אותי ותגיד 'רן מה אתה עושה י'מגעיל אחד?!' ואז היא תלך לערן.
אני מכיר את הבנות האלה..
אני מכיר אותן טוב מאוד.
=

"הי.." אמרתי לרן
"הי.." הוא השיב

עמדנו מול סטימצקי
חנות הספרים.
"רן אתה יכול לעשות לי טובה?" שאלתי אותו
"את יכולה לעשות לי טובה?" הוא שאל אותי
"כן.." אמרתי
"אבל קודם תעשה לי טובה.." אמרתי
"למה אבל אני אמרתי קודם" שיקר
"לא נכון אני אמרתי קודם!" אמרתי לו
,טוב נו מה !?" אמר ואני הוצאתי לשון
,טוב תראני אני מכורה לספרים אז אפשר להיכנס..
קצת בבקשה קצת קצת!
אמרתי
"יוו!" אמר רן
"מה?" שאלתי
"זה מה שאני רציתי להגיד לך גם כן.." אמר
"וואי באמת?" שאלתי
"כן.." השיב המום
"איזו טלפתיה!" אמרתי
"יאללה בוא ניכנס..!" אמרתי
כעבור חצי שעה יצאנו בכוח מן החנות
רן יצא עם שקית..
כנראה הוא קנה לעצמו ספר.. או לסיוון..
הלכנו למדוד בגדים.
קודם לו.
כעבור 2 דקות מצאנו עליו בגדים פצצתים.
קנינו לו ג'ינס חדש ככה יפה כזה.
וחולצה לא צמודה כזו ממש יפה אחר כך הלכנו לחנויות נשים.
מדדתי המון בגדים.
היו כמה ממש מכוערים עלי
אבל היו כמה ממש נחמדים.
כאשר יצאתי מן התא עם חצאית מיני וחולצה שהתאימה ל המוכרת
הסתכלתי על עצמי במראה ונדהמתי.

=
כל הבגדים שהיא מדדה היו מדהימים עליה.
סיוון כמה שהיא יפה לא משתווה לנועה
אני לא יודעה למה
סיוון אמרה לי שהיא הולכת לדגמן
והיא באמת יפה..
אז מה ההבדל ביניהם.
למה ל בגד שתלבש סיוון וכל בגד שתלבש נועה ייראה על נועה מיוחד יותר.
למה כל תנועה שתעשה סיוון או כל תנועה שתעשה נועה התנועה של נועה תהייה מושכת יותר?
למה כל מילה שתוציא סיוון וכל מילה שתוציא נועה....
נועה תמיד תהייה מיוחדת יותר..
אבל למה? אני בדרך כלל לא שותק על יד בנות..
אני לא בישן כזה.
אבל על יד נועה כן.
==
"רן?" שאלתי את רן שהייה שקוע במחשבותיו
מעניין על מה הוא חושב...
בטח הוא מת משעמום, מסכן.
"כן?" הוא השיב בחיוך
"נראה לי שאני אקנה את זאות." אמרתי לו
"כן היא מאוד יפה עלייך" אמר לי.. ואני כולי הסמקתי.
"ת..תודה" אמרתי.
במהלך הטיפול הפסיכולוגי למדתי להתמודד עם הרגשות שלי.
ואפילו למדתי לאהוב את השיר HURT באמת!
הפסיכולוגית שלי הכריחה אותי לשיר אותו.
גאד זה הייה מביך...
ועכשיו למדתי להיות יותר שמחה.. להתמודד עם הרגשות שלי.
היא ארה שהמצב הגיעה לרמה כזו כי לא פרקתי את כל מה שהייה על ליבי.
היא אמרה שבגלל שרציתי לצאת מהמצב הצלחתי תוך שבוע
אבל אם לא הייתי רוצה זה היי היכול להימשך שנה.
היא אמרה לי להיות שמחה על יד אנשים.
וזה מה שהחלטתי לעשות עם רן.
"יאללה בואי לקופה" אמר רן
אחרי ששילמתי לא שמתי לב שנשאר לי כסף רק למתנה ולא לאוכל.
אני ורן הלכנו
הוא חשב לקנות לה חולצה
ואני הצעתי
"אולי תחרוט לה משהוא? לא יודעת שרשרת או משהוא?" אמרתי ומשהוא צבט בליבי
"אם.. לא נראה לי שיש בקניון.. בואי נקנה לה חולצה!" הוא אמר נחוש
"סבבי" אמרתי לו
"אולי... לא משנה" אמרתי
"נו מה!?" הוא שאל
"לא כלום!" אני אוהבת לעשות את הקטע הזה לאנשים אבל זה לא הייה בכוונה
"נו!? נו?! נו!?!?!?" הוא הציק לי
"טוב, טוב!" אמרתי
"אולי תקנה לה ספר? היא אוהבת ספרים... כאילו היא אוהבת סופר מסוים.." אמרתי לו
סיוון שונאת ספרים אבל היא מאוד אוהבת את הסופר דן בראון.
"היא שונאת ספרים אבל אוהבת א הסופר דן בראון" אמרתי לו
"סבבה אז אולי אני אקנה לה דובי כזה שכתוב עליו I LOVE U דיסק וספר?" הוא שאל
"סבבי נשמע לי טוב!" אמרתי לו
לקחתי את ידו ומשכתי אותו לעבר חנות הספרים
ובדרך משהיא באחד הדוכנים עצרה אותנו ואמרה לנו
"אתם זוג נכון? לכן יש לנו מבצע מיוחד לזוגות אתם קונים ---- ומקבלים שוקלדים של לבבות זה טוב לקנות אחד לשני ו-" האני ורן החלפנו פנים מובכים
ממש לא הייה לי נעים
==
לא הייה לי נעים הפשלה של האישה... בעיקר כאשר הסתכלתי על פניה המתוקות של נועה שהיא מובכת.. ועדיין אחזנו ידיים.
ואני לא התאפקתי והתחלתי לצחוק
==
לא הבנתי למה רן התחיל לצחוק וגם אני צחקתי
"כמה זה עולה?" שאל ערן
"500 שקל.." אמרה המוכרת
"מה זה?" אמרתי
"זול.." אמר ערן
"סורי אנחנו הולכים לחפש משהו יקר יותר לנועה מתאים את היקר מכול" שיתף פעולה.
ואני נשפכת מצחוק
המוכרת המסכנה לא הבינה

"יו.. רן אתה מחוק" אמרתי כאשר גמרנו את כל הטיול
"תודה.. תודה! גם את מחוקה י'מכוערת!" אמר לי
"אתה מכוער!" ושתינו צחקנו והוא שם את ידו על כתפי.
היינו על יד חנות אחת ממש סמוך לתחנת אוטובוס כי הייתי צריכה ללכת
"תודה .. תודה.., הוא אמר
"היום היה היום הכי כיף בחיים שלי.." אמרתי
החלטתי שאני הולכת עם זה עד הסוף
"גם אני.." אמר
הוא רכן לעברי וליטף את לחיי הרגשתי את נשימותיו.
לא רציתי לקטוע את זה.
רכנתי לעברו ואז ראיתי את האוטובוס שלי נוסע
"שיט!" אמרתי
ובטעות נגחתי בראשו
"מ..מה קרה?" שאל מבוהל
"פספסתי את האוטובוס!" אמרתי לו
"טוב חכה שקה.." אמרתי והלכתי למרכזיה
כאשר חזרתי אמרתי לו
"האוטובוס הבא עוד שעה! שיט!" אמרתי לו
"נו באמת! אני אקח אותך מה את עושה צחוק?" הוא אמר לי
"תודה..." אמרתי
כל הדרך עשינו צחוקים
כאשר עצרנו על יד ביתי שאל אותי רן
"את אוהבת לשיר?"
"אמ... כן.. אבל אני מזיפת כל כך ...חחח" אמרתי ובאתי לצאת מהרכב
רכנתי לעבר רן
ואז רציתי להיות נחמדה ואמרתי
"רוצה לבוא אלי?"
=
כל כך שמחתי שהיא הזמינה אותי
וככל שהתעכבה הנשיקה שלנו כך הרגשתי לפיה משהוא יותר.
אולי אני אנשק אותה ולא ידעו על זה.
וזהו..
לא אני לא יכול להיות אנוכי.
==
"סבבי" הוא אמר בחיקוי של קולי.
"טוב.." אמרתי בחיקוי של הקול שלו.

"אני אכנס עוד כמה דקות..." הוא אמר
אני הרגשתי מסריחה אז אמרתי לו
"טוב אני גם העלה להתקלח .." ונכנסתי לביתי ליטפתי את ג'ואי ואז עליתי להתקלח
וסתם ככה כדי להראות לעצמי שאני בסדר התחלתי לשיר את השיר HURT אומנם לא כמו כריסטינה אגילרה אבל אין ספק שיצא לי קול מדהים.. פעם ראשונה בחיים שפרגנתי לעצמי.יצאתי מהמקלחת מרוצה מעצמי
וחושבת שאבא בטוח הייה גאה בי.
יצאתי מהמקלחת וראיתי את רן יושב על המיטה שלי ומוחא לי כפים.
ואני שהייתי רק עם מגבת הסתתרתי מאחורי הדלת וחייכתי.
"אל תהייה נבוכה!" הוא אמר
ואז הוא שם לב שאני עם מגבת
"טוב נראה לי שאני ארד.." הוא אמר
כאשר גמרתי להתלבש ולהסתרק
ירדתי וראיתי את רן משחק עם ג'ואי
"'ג'ונסי!" ככה אני קוראת לו
והוא רץ אלי וקפץ אלי
"את שרה מדהים.." רן אמר לי ואני הסמקתי
"אתה מגזים.." מלמלתי
הוא ניגש אלי ואמר..
"איזה צד את יותר אוהבת.. ימין או שמאל או אמצע?" הוא שאל אותי לא הבנתי את כוונתו אבל אני לא אוהבת ללכת לאף צד באמצע זה הכי הכי טוב
"אמצע" אמרתי לו חוששת
"את ביקשת." הוא אמר לי
ואז נישק אותי בפה
אני חיבקתי אותו חזק חזק.. שכאילו לא ייברח.
"אני אוהב אותך.." הוא אמר לי
"גם אני אותך..." אמרתי לו
לא הייתי אומרת את זה אם הייתי יודעת מה יקרה במסיבה

מ=ד=ה=י=ם=]
ואוווווווווו פרק מושלם!
מחכה בטירוווווווף להמשך!!
את מוכשרת ברמות מאמי!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך