את בוכה, את לא מבינה למה
את רוצה, את לא יודעת את מה
את מרגישה, אך את לא רוצה..
את אוהבת,
זו כבר לא שאלה.
אהבה כל כך גדולה, אהבה עצומה
אהבה לא נשלטת
אהבה עם כל כך הרבה רגשות..
אהבה ללא גבולות
את אוהבת אותו
אך הוא לא יודע, לא מבין, לא שומע
את רוצה לגעת, לדעת, להבין,
את רוצה להגיד, את רוצה לדבר
את מנסה לצעוק, אך השתיקה חונקת
את מנסה לצרוח, אך הדמעות פורצות..
הדמעות נמהלות עם הכאב הלא פוסק, עם האי ידיעה המשגע..
שאותך מטריף.. הוא בך מתעתע
ואת? לא פוחדת.. תיפגעי בזה את בטוחה
ממנו.. גם את זה את בוודאות את יודעת
את מנסה להפסיק
אך ללא הצלחה
את מנסה לעצור
אבל בעצם? את לא רוצה..
את חושבת..
את צועקת.. ובעצם שותקת
השתיקה.. היא זו שיוצאת ממך.. ולא הצרחה שאת כל כך זקוקה לה
שאת כל כך רוצה בה
את רוצה..
כל כך רוצה
את מנסה.. ללא הצלחהה
את אוהבת
את בטוחה..
אוקיי.. זה הדבר הכי מוזר שאי פעםם כתבתי..
באמת כאילו..
אני יושבת וקוראת את זה שוב ושוב ולא מבינה מה כתוב פה בעצם..
כאילו אני לא מאמינה שאני כתבתי את זה..
שזה מה שאני מרגישה או הרגשתי שכתבתי את זה..
אמאאא זה מוזזרר!@#
מקווה שתאהבו..
ויש לי בקשה מוזרה טיפה..
אם אתם יכולים לכתוב לי מה אתם מבינים מהקטע הזה.. חחח
רק באלכם..
תודהה מתוקיזים שלי..
אני? אווווווווהבבתתת אותכם כל כךךך מוואאההההה
ראאיתתי כבררר וראיתתי כברר..
לפני כוווווווווווווווווווווללככם!P: חחחחחח
רותמייקק שללי,אני אמרתי לך את שלי באייסי..
רק תחייכי-והכול יתבהר בסופו של דבר!
אאוווווהבבבבבבבב אותך!3>
וואי אני ממש ממש מזדהה פה עם חלק מהדברים שכתבת . .
זה ממש יפה בובי !!
אוהבת אותך, דברי איתי .
את האמת?! אני גם לא הבנתי מה כתבת
כאילו הבנתי את הרגשות אבל לא את המקרה...
רואים שדיי כואב לך ואת
נמצאת בבלבול... רוצה לעשות
משהו אבל לא מצליחה או לא יכולה
משהו מונע ממך אבל מה זה!? מה מפריע לךך
ואי זה כ"כ מדהים ..
הכי אהבתי את הקטע
את מנסה לצעוק, אך השתיקה חונקת
את מנסה לצרוח, אך הדמעות פורצות..
זה עצובי 😢
אני מקווה שיהיה בסדר אצלך - ותמשיכי לכתוב
איזה כיששרון:0
אני אגיד לך ת'אמת?
אני טיפה מזדהה עם השיר
הוא כ"כ אני ...
תיארת ממש יפה את הרגשות שלך
אהבתי :]
חחח נ.ב אני חדשה בפורום ואת לא מכירה אותי D:
QUOTE (נאפי @ 22/12/2006) את האמת?! אני גם לא הבנתי מה כתבת
כאילו הבנתי את הרגשות אבל לא את המקרה...
רואים שדיי כואב לך ואת
נמצאת בבלבול... רוצה לעשות
משהו אבל לא מצליחה או לא יכולה
משהו מונע ממך אבל מה זה!? מה מפריע לךך
מדהיםםם
אהבתתיי
וכן הבנתי ת'שיר..
אני רק יאמר לך שאל תתיאשי
אולי תפגעי אולי לא
קחי סיכוןןן
אני מתה על הצורת כתיבה שלךך!
אל תפסיקי לכתובב
מוווווואה
-דניאלו'ש-
אני ממש מזדהה עם מה שכתבת :\
את כותבת יפפפפה !!
ותהיי חזקה אל תוותרי :]]
וווווווווווווווואווו רותמיק!!!
אחד הקטעים החזקים שקראתי לאחרונה
לפי מה שהבנתי את אוהבת אהבה עצומה מישהוא
והוא מתעתע בך ,משחק
אבל את בטוחה באהבה שלך כלפיו
הבתי נורא את הקטעעע
ואת פשוט מוכשרתתתתתתתתתתת
לפ יווווו
מור'צי 😊
וואיי כמה תגובותת תודה רבה לכם..
וכן.. אני באמת סופר מבולבלת
מתוסבכת
מפוצלת..
מה שאתם לא רוצים.. חחח
זה יעבור..
מקווה שמהר.. חח
ותוודהה רבה רבההה לכםם
אני אוהבת כל אחד ואחד מכםםםם
מווואאההההה
ודניאלוש - כשאת רואה תתגובה הזאת שלחי לי הודעה לאייסי 214708921
צריכה לדבר איתך בובי..
מווואאעעעעעעע
מאמיי דבר ראשון
הקטע כתוב בצורה מהממת!
וגמני לא כ"כ הבנתי מה קורה פה
אבל רואים בצורה ברורה ביותר
את הבילבול שאת מרגישה..
מאמי מה שאני יכולה להגיד לך
זה שפשוט תילחמי עבור מה שאת מרגישה!
בהצלחה ופה בשבילך😊
מאיה
QUOTE (סקסי-ליידי @ 22/12/2006) מדהיםםם
אהבתתיי
וכן הבנתי ת'שיר..
אני רק יאמר לך שאל תתיאשי
אולי תפגעי אולי לא
קחי סיכוןןן
אני מתה על הצורת כתיבה שלךך!
אל תפסיקי לכתובב
^^
עם דניאולו'ש
לפי מה שהבנתי את מבולבלת
את מאוהבת במישהו בצורה חזקה.
ופוחדת או שיודעת שאת תפגעי ממנו.
אבל את רוצה אותו........
אבל שיר יפה מאמי..........
איזה כישרון יש לך כישרון אדיר...
מזה אהבתי את השיר הזה....
אל תפסיקי לרשום לעלולם
לאב יוווווווו 😂
וואו כתיבה מדהימהה..
כל כך מרגישים שכתבת את זה באמת מתוך רגשש..יש פה המון עוצמהה..
והוא דווקא מאוד מובן..
ת'אמת? מזכיר לי מאוד קטע שכתבתי לא מזמן על עצמי..אותן הרגשות, אותו הבלבול..
אל תוותרי עליו! אם את באמת כל כך אוהבת אותו תלכי עם הרגש שלך ותראי שבסוף הכל יצליח..
אוהבתת מלאא ותמיד פה בשבילךך !
ליאני (: