מנסה לא לחשוב
אך עזבת
ואותי לבד השארת
והכאב שבלב
שלרגע לא עוזב
החיבוק שנתת
עוד נשיקה שהדבקת
הריח שהשארת
לא עוזב
ושוב מכה בי הכאב
ושוב ההרגשה
שכל פעם מציפה
בי געגועים אלייך
ואהבה שהייתה
וכבר נגמרה
ועוד דמעה שזלגה
ושרפה וליבי נשבר
בלילב כה קר
מתגעגעת לחיוך
לחיבוק
לקול המלטף
ולמבט האוהב
מתגעגעת אלייך
כל דקה
עוברת עם דמעה והריח עדיין כאן
ואתה כבר שם
אני תקוע באהבה
שהייתה ונגמרה
אתה ממשיך בחיים
ואני לא אמשיך לעולמים
ברגע כה קשה
רוצה אותך לידי
בלעדיך כה קשה לי וקר
ומרגישה שליבי נשבר
נזכרת בך שוב
בחיוך העצוב
בדמעה השמחה
זאת הייתה אהבה
שמליבי לא נשכחה
תגיבו לי עם אהבתם 😊





