שוב חורף, שוב גשמים
שוב אנשים מסתגרים בבתים
גם אני מסתגרת, אך הפעם בלעדיך
בוהה בדלת, מחכה לבואך
לא מעכלת שהלכת ולא תחזור
לא אשרוד ללא חיבוקך, בימי הכפור
ליבי דואב, נשמתי מתייסרת
רוצה אליך לזעוק, אך משתתקת
בלילות מדמיינת איך אתה חוזר, שוב חולמת
אך בבוקר מתעוררת למציאות הכואבת
משפחתך סובלת, איבדה מלאך
עוד לא התחיל את חייו וכבר נקטף
כולם פה סובלים,
אך לא מראים
מנסים להראות חזקים,
כשמבפנים הם בוכים
חסרונך פה מורגש
והלב, הלב כה מותש..
אנשים לא מבינים את עוצמת הכאב
הם לא יודעים כמה מקום תפסת בלב
הם מנסים לנחם ואומרים שיהיה טוב
אבל איך יהיה טוב, אם אתה לא קרוב?
את תמונותיך תליתי בחדרי
ככה לא מרגישה לבד, אתה איתי
תמיד תהיה נצור בליבי
עד שאגיע אליך, אהובי..
😢 😢 😢
-דניאלו'ש-
מאמי השיר מזה יפה ועצוב.
אני משתתפת בצערך ואני מקווה שתצליחי להתגבר ולהמשיך הלאה.
ותחשבי גם עליו כמה הוא לא היה רוצה שתשארי עצובה.
וכמה הוא היה רוצה תשחייכי.
מקווה שתתגברי. וזה בטוח לא יקרה ברגע אבל בטח מתישהו זה יקרה.
QUOTE (סופרמאמי @ 21/12/2006) מאמי השיר מזה יפה ועצוב.
אני משתתפת בצערך ואני מקווה שתצליחי להתגבר ולהמשיך הלאה.
ותחשבי גם עליו כמה הוא לא היה רוצה שתשארי עצובה.
וכמה הוא היה רוצה תשחייכי.
מקווה שתתגברי. וזה בטוח לא יקרה ברגע אבל בטח מתישהו זה יקרה.
כן כולם אומרים לי..
זה קצת קשה לקבל ת'דברים כרגע
אבל מי יודע מה יהיה..
בכל מקרה תודה מאמו'ש
מוואה
-דניאלו'ש-
מאמי זה בין הדברים הכי מרגשים שיש
עצוב שכתבת את זה כי את עוברת את זה
ואת חייבת להיות חזקה מאמי
אני מבינה כמה כואב וקשה לך
העולם אכזרי לפעמים
וקשה לאבד אדם קרוב
וגם שאוהבים אותו ככה כמו שכתבת בשיר
ואני מאמינה שפי אלף יותר...
תהיי גיבורה אם את צריכה משהו אני פה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 21/12/2006) מאמי זה בין הדברים הכי מרגשים שיש
עצוב שכתבת את זה כי את עוברת את זה
ואת חייבת להיות חזקה מאמי
אני מבינה כמה כואב וקשה לך
העולם אכזרי לפעמים
וקשה לאבד אדם קרוב
וגם שאוהבים אותו ככה כמו שכתבת בשיר
ואני מאמינה שפי אלף יותר...
תהיי גיבורה אם את צריכה משהו אני פה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
העולם באמת אכזרי.. =[
תודה מאמו'שש
מוואה
-דניאלו'ש-
מאמי מרגש ויפה
אני משתתפת בצערך
אני יודעת שקשה עם את צריכה משהו
אני פה בישבילך
לאב יווו
עצוב, כל כך עצוב וכואבבב
מרגש והעלה בי דמעות וצמרמורות
אני כל כך מבינה אותך כל כך מזדהה איתך
לאט לאט תקומי על הרגליים תתני לפצעים להגליד
עם הזמן נכון דבר כזה לא שוכחים זה איזה סוג של פרידה
לנצח ואני כל כך מבינה אותך כי הייתי שם
הכי חשוב זה לא לאבד את השפיות להישאר חזקים ולא להשיבר
כי הוא לא היה רוצה שיקרה לך משהוא או שתשברי ותבכי
ובטח שלא יכאב לך
תאחזי בזיכרונות היפים בתמונות שלכם ביחד
ותנסי להירגע לקחת זמן לעצמך לחשוב להפנים
להבין הכול לסדר את הדברים
ו..שקט ,זמן לעצמך
זה מה שאני מציע לך ...
אוהבתךךךךךךךךךךךךך
ופה בשבילך תמידד
מור'צי 😊
QUOTE (סופרמאמי @ 21/12/2006) מאמי השיר מזה יפה ועצוב.
אני משתתפת בצערך ואני מקווה שתצליחי להתגבר ולהמשיך הלאה.
ותחשבי גם עליו כמה הוא לא היה רוצה שתשארי עצובה.
וכמה הוא היה רוצה תשחייכי.
מקווה שתתגברי. וזה בטוח לא יקרה ברגע אבל בטח מתישהו זה יקרה.
^^^
משתתפת
ומאמי יקח זמן אבל את תצליחי להתגבר על זה בסופו של דבר..
הוא בנאדם שחשוב לך ותמיד תהיה לו פינה בלב שלך
אבל אין עכשיו ברירה...
צריכים להמשיך הלאה, להתגבר..
משתתפת בצערך,
ופה בשבילךך!!
מאיה
כמה זמן עבר מאז מותו...? 😢
QUOTE (שרוני110 @ 21/12/2006) מאמי מרגש ויפה
אני משתתפת בצערך
אני יודעת שקשה עם את צריכה משהו
אני פה בישבילך
לאב יווו
תודה מאמיי
מוואה
-דניאלו'ש-
QUOTE (פיקולו @ 21/12/2006) עצוב, כל כך עצוב וכואבבב
מרגש והעלה בי דמעות וצמרמורות
אני כל כך מבינה אותך כל כך מזדהה איתך
לאט לאט תקומי על הרגליים תתני לפצעים להגליד
עם הזמן נכון דבר כזה לא שוכחים זה איזה סוג של פרידה
לנצח ואני כל כך מבינה אותך כי הייתי שם
הכי חשוב זה לא לאבד את השפיות להישאר חזקים ולא להשיבר
כי הוא לא היה רוצה שיקרה לך משהוא או שתשברי ותבכי
ובטח שלא יכאב לך
תאחזי בזיכרונות היפים בתמונות שלכם ביחד
ותנסי להירגע לקחת זמן לעצמך לחשוב להפנים
להבין הכול לסדר את הדברים
ו..שקט ,זמן לעצמך
זה מה שאני מציע לך ...
אוהבתךךךךךךךךךךךךך
ופה בשבילך תמידד
מור'צי 😊
תוודה חיים שללי
תודה על התגובה הזאת
את צודקת, אני יודעת
אני באמת צריכה לארגן את עצמי
כולם אמרו לי את זה..
אווהבבתת אותךך המווןןן
-דניאלו'ש-
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 21/12/2006) QUOTE (סופרמאמי @ 21/12/2006) מאמי השיר מזה יפה ועצוב.
אני משתתפת בצערך ואני מקווה שתצליחי להתגבר ולהמשיך הלאה.
ותחשבי גם עליו כמה הוא לא היה רוצה שתשארי עצובה.
וכמה הוא היה רוצה תשחייכי.
מקווה שתתגברי. וזה בטוח לא יקרה ברגע אבל בטח מתישהו זה יקרה.
^^^
משתתפת
ומאמי יקח זמן אבל את תצליחי להתגבר על זה בסופו של דבר..
הוא בנאדם שחשוב לך ותמיד תהיה לו פינה בלב שלך
אבל אין עכשיו ברירה...
צריכים להמשיך הלאה, להתגבר..
משתתפת בצערך,
ופה בשבילךך!!
מאיה
תודה מאמי שללי
ואני יודעת שאין ברירה וצריך להמשיך הלאה
אבל.. זה קצת קשה לחשוב שאני צריכה להמשיך הלאה, בלעדיו =[
אבל כמו שאומרים.. יהיה טוב..
מווואה
-דניאלו'ש-
QUOTE (shani_310 @ 22/12/2006) כמה זמן עבר מאז מותו...? 😢
4 חודשים וקצת..
הוא הלך לי ב-19.8 =[[