עננים שחורים ממלאים את קרבי,
מרגיש כמו במערבולת,הסוחפת אותי.
רוצה לברוח,רוצה להיעלם-
הלב לא מפסיק לדמם.
כמו הגלים הנסחפים לים,
כך אני נסחף איתם.
אין עוד כוח, אין עוד רצון
תן לי,אלוקיי,את הכוח
תן לי את האפשרות לעשות המון.
צדק מי שאמר 'העולם אכזר'
צר גורלי,ומר.
יאוו איזה יפהה.. כמו תמיד מדהים וסוחף..
קרה משו אושיי?
וואי ממש יפה ועצוב . .
קרה משו מאמי שלי ?
יהד, תודה מותק!😊
מירב.. תודה רבה!😊
חני..דברי איתי בפרטי.. אוהב אותך!
אושריקקקק. . . .
האופטימי המעודד הילד שתמיד אכפת לו עצוב?
קרה משהוא אתה יודע שאני תמיד פה בשבילך .
כי זה לא בושה להגיד עצוב,כואב,רוצה הקשבה או תמיכה.
גורל עוד יכול להשתנות לחייך עם רק תרצה עם רק יהיה בך את הכוח
כמו שאמרת אבל תשאב את הכוח הזה והוא יבואו במלוא עוצמתו
לאט לאט "לא להגיד נואש" החיים יכולים להראות את כל הצדדים שלהם
אבל אתה בוחר איך להסתכל עלייהם איך לקחת את הדבר הגרוע
שקרה לך בצורה הכי פחות מכאיבה ומזיקה לך.
כי ענינים שחורים בסוף מתבהרים יוצאות מין קרניי אור מסנוורות אח מחממות
תזכור תמיד להישאר עם חחיוך על הפנים
ולא להתייאש ,לא לאבד את התקווה שיהיה עוד טוב
בקשר לשיר הוא ממש יפההה
עוצמתי אפילו הכאיב לי באיזה שהוא צורה
עוצמתי חודר עמוק שכזה
אל תפסיק לרשוםםם
אוהבתךךךךךך
ופה בשבילךךךךךךךךךךךךך
מור'צי 😊
נ.ב
סורי על החפירה הייתי חייבת חיחיחיח
מאמי קרה משהו ?..
יפה חח כמו תמיד
עם אתה צריך משהו אני כאן
שרוני
מורצ'יק שלי..
נגעת בי, פשוט תודה!
את צודקת כ"כ אבל לפעמים נראה שתמיד הכול קודר..
אבל מה שבטוח-תמיד יש את האור שבקצה המנהרה וראיתי אותו,בזכותך!😊
שרוני מותק.. תודה לך!😊
רק שתדעי שגם אם את צריכה משהו אני כאן,בשבילך!😊
QUOTE (hila1990 @ 21/12/2006) וואי ממש יפה ועצוב . .
קרה משו מאמי שלי ?
😕
ומורו'שש..
כל הכבוד על העידוד זה היה טוב!!אפילו לי.. 🙄
קטנצ'יק שלי , איזו כתיבה מדהימה ..
כל כך סוחפת ומיוחדת , ואפשר להבין אותה בכל כך הרבה דרכים ..
אני מקווה שלא קרה שום דבר , ושזאת עוד אחת מהיצירות המבריקות שלך וזה הכל ..
כי אם קרה משהו [!!!] ולא אמרת לי - אני הווורגת אותך ..
תדבר איתי באיסי חתיך ..
אוהבת ~ ..
אין לי הרבה מה לכתוב
אתה כולם מהמממממם
😊
אושריייי
איזה כתיבה מדהימהה
תרגיש טוב מאמיי
מווואה
-דניאלו'ש-