פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה סיפורים שירים פתגמי אהבה ועוד תמיד היא , תמיד היא זאת , שאהבה . . ( נג...

תמיד היא , תמיד היא זאת , שאהבה . . ( נגמר בייבס )

✍️ אילניתושקה 📅 21/12/2006 13:47 👁️ 1,199 צפיות 💬 30 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 3
אילנה ממש יפה מותק ! אהבתי 😊 לא ידעתי שאת גם כותבת . תמשיכי מאמי 😊
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייי
תממממממשיכי [=
מהמם מאמי שלי
[המשךךך 😊
תמשיכייייי (: כולנו מחכים להמשך !
מאאמים מצטערת שההמשך קצת מאוחר . . פשוט לא היה לי זמן ומחשב בזמן האחרון :\\

טוב אז הנה ..
תקציר

עינייה של יולי קלטו את אדי שלה , היא נעמדה .
עצרה את אודי ..
שמה יד על הלב ,
אודי היה מופתע הוא שאל אותה מה קרה ..
אבל היא שתקה , וזלגה לה דמעה .


המשך

הוא ראה אותה , מסתכל עלייה בחיוך , הוא באמת שמח לראות אותה
אבל היא לא שמחה לראותו .
כי הוא לא היה לבד , כמו תמיד
ממש כמו תמיד .. מוקף אנשים , היא שנאה את זה
שהוא כ"כ פופלארי ורצוי , וכ"כ יפה .. עם עיניים כובשות , וחיוך מדהים
הכי מדהים שראתה אי פעם .
היא לא חייכה אליו בחזרה , הסתכלה אליו במבט רגיל
ניגבה את הדמעות והמשיכה עם אודי , אודי שהיה בשוק ממנה ולא ידע מה לומר נשאר שקט
היא התקרבה לכיוונו של אדי שלה, התחילה לחייך , חיוך קטן , לא גדול מידי שלא יחשוב שהיא מאושרת .
כי היא לא .
" יולי שלי מה נשמע ? "
היה לה כל כך טוב לשמוע את השם שלה , הוא אמר את זה וזה נשמע כל כך מתוק .
" אני בסדר , מה איתך אדי ? "
היא לא אמרה לו " שלי "
היא כבר לא הרגישה שהוא שלה , מתרחק ממנה כמה שאפשר .
ואודי ממשיך לשתוק , והילדה שלצידו של אדי שלה שותקת .
וגם יולי קצת שתקה , הרגישה לא בנוח , ופעימות ליבה ממש דפקו בחוזק
היא רק רצתה ללכת משם , לא לראות אותו יותר .
אבל היא כ"כ רצתה להיות איתו ולהישאר איתו ולחבק אותו ולדבר איתו .
אבל זה בלתי אפשרי כי היא מרוחקת ממנו
והוא לא מתקרב אלייה , ויולי לא כזאת שמתקרבת הרבה לאנשים .
לא אהבה להיות דביקה אבל אהבה שנדבקים אלייה , שמנסים למשוך את תשומת לבה
אבל אדי שלה לא כזה , הוא פשוט הוא .
חמוד לכולם , חייכן , ילד טוב מה שנקרא
הוא לא מהערסים המגעילים שכל בת מכוערת שהם רואים הם מקללים אותה , הוא בכלל לא כזה
הוא עדין ומתוק .
" נו אדי מה נסגר ? צריכה ללכת הביתה כבר " צווחה הילדה שלידו , קראו לה לין , הייתה יפה , מאוד יפה .
" אני כבר בא , תמשיכי בלעדיי לתחנה " אמר לה , בלי להסתכל עלייה אפילו .
הוא חייך אל יולי שוב " התגעגעתי אלייך , אני אתקשר אלייך יותר מאוחר , ביי "
והלך .. נשק לה בלחי , והיא לא אמרה מילה , נשארה שותקת
וממשיכה ללכת עם אודי , אודי עדיין לא דיבר
היא לא הבינה למה הוא כזה שקט פתאום , אולי הוא היה נבוך ממנה , שהיא הולכת ופוגשת כל כך הרבה אנשים .
הוא לא אהב את זה , כמו שיולי לא אהבה שאדי שלה מוקף אנשים .

הם הולכים והיא שואלת " מה היית צריך לקנות לאימא שלך ? "
אודי הסתכל עלייה , היה לו מבט של ילד מתוק
" משהו בניו פארם , קרם נראה לי "
היא נתנה לו נשיקה בלחי , הוא דרש את זה
היה מתוק מתמיד , שתקן אבל אומר כל כך הרבה , עם המבטים .
" יאללה בוא נלך אני גם רוצה להגיע הביתה היום "
הם הלכו , ואודי הרגיש טוב היה לו קצת שמח בלב ..
הנשיקה שנתנה לו עודדה אותו , נמאס לו כבר מלהיות עצוב בגללה .
הוא אהב אותה , ורצה להדביק לה נשיקה ענקית !!!!
אבל הוא תמיד עצר את עצמו , פחד .
מעצמו , פחד מיולי , מהתגובה שלה
הוא לא ידע איך היא תגיב
אבל הוא גם לא רצה לקחת את הסיכון בלאבד אותה , בתור ידידה .
הם הלכו , הסתובבו בניו פארם , הריחו בשמים
בישמו אחד את השני , צחקו , קנו לאימא של אודי את הקרם וייצאו .
" בא לך שאולי נקפוץ לקולנוע ? " שאל אותה
" ואי . בא לך ? אבל רציתי ללכת הביתה " אמרה בפרצוף מתוק
" יאללה יולי בואי נלך , יש עכשיו את החדש 'סטאפ אפ ' , חוצמזה שעכשיו סה"כ 12 בצהריים " ניסה לשכנע אותה
הם הלכו לסרט , אוכלים פופקורן , אודי הסתכל על יולי
יולי הפנתה את מבטה אליו , מחייכת אליו
מתקרבת כדי לנשק אותו בלחי אבל הוא מסתובב
בכוונה .
הוא רצה לראות איך היא מגיבה ל'טעות' שתקרה תכף ...
יוצא להם נשיקה על השפתיים
הוא מסתכל עלייה ........... בא להגיד לה משהו אבל שותק
והנה היא אומרת לו ..
לא היא לא אומרת לו , היא מתקרבת אליו לעוד נשיקה !


חע חע חע
ה~מ~ש~ך~ 😛


תקציר
הוא רצה לראות איך היא מגיבה ל'טעות' שתקרה תכף ...
יוצא להם נשיקה על השפתיים
הוא מסתכל עלייה ........... בא להגיד לה משהו אבל שותק
והנה היא אומרת לו ..
לא היא לא אומרת לו , היא מתקרבת אליו לעוד נשיקה !

המשך

הם מתנשקים .
נשיקה עמוקה , עם הרבה לשון .
היא נמשכה בערך דקה , ואז היא מפסיקה אותו
היא מחייכת אליו , את החיוך המתוק והעדין שלה
אודי היה כל כך שמח , הוא לא ידע מה להגיד לה מרוב שמחה !
הם המשיכו לראות את הסרט , שמים אחד על השני ראש ...
יולי לא לקחה את הנשיקה הזאת ברצינות שאודי לקח אותה
זו הייתה בשבילה סתם נשיקה .
כמו הכל הנשיקות הרגילות שלה .. היא רצתה רק את הנשיקות עם אדי שלה
הנשיקות מלאות אהבה .
מלוות בחום פנימי שממלא לה את הלב ..
היא כ"כ אהבה אותו , והוא היחיד שלא התלהב ממנה .
פתאום שקעה בה עצבות כזו .. בגלל אדי שלה
בעודם יושבים בקולנוע , יולי מרגישה רטט בטוסיק
היא רואה שזה הפלאפון
מספר לא מוכר
היא עונה בשקט
" הלו ? "
" יולי ? "
" כן " משיבה ומנסה לזהות את הקול שבצד השני
" היי זה לירון , מהדסה " הדסה .. הבית ספר הישן
" אוו היי לירון , מה נשמע ? אתה מקשיב אני באמצע סרט .. אני חייבת להיות בשקט בשקט "
" אני מבין מאמי ... רציתי לדעת מה את עושה היום בערב ? "
" היום ? למה יש משהו מיוחד ? "
" לא , סתם לדעת מה עיסוקייך "
" העיסוקיים שלי הם סתמיים .. יש לך משהו מעניין להציע ? "
" כן , שתבואי איתי "
" לאן ?" שאלה מופתעת
" לבית חולים "
" מה ? למה ? "
" אני מתנדב שם , החל מהשעה שש בערב מידי יום שני "
יולי הייתה מאוד מופתעת , זה לא התאים ללירון .
" חחחחחחחח מה ?@ מה קשור ? " צחקה
" תהיה בשקט !! את בסרט "
" חח טוב טוב .. בקיצר מאמי אני אתקשר אלייך יותר מאוחר ביי "
" ביי מאמי "

יולי הייתה מבולבלת ,
אדי שלה, לירון , אודי ?
מה נסגר ? :\
הרגישה לחץ
אבל היא רק רצתה את אדי שלה
מה היא עושה עם השאר הבנים ? הם לא קשורים אלייה ...
אודי ויולי יצאו מהקולנוע ..
מדברים קצת ויולי הולכת הביתה , רצתה כבר את הבית שלה , הבית החם ...
קצת קריר מידי פעם אבל היא אוהבת אותו מכל שאר המקומות בעולם .
לא בית משפחתי מידי ולא בית משוגעים ..
רגיל , אימא אבא ויולי .
היא מגיעה הביתה , פותחת את הדלת .. הרי יודעת שהיא כל הזמן לבד
ההורים מגיעים בסביבות שבע בערב .. זה די עצוב כי היא לבד רוב הזמן
כמעט ולא רואה את ההורים שלה ..
וגם כשהיא רואה אז יש ימים של צרחות , ויש ימים של חיבוקים
יש כל מיני .. הכל תלוי במצב רוח של יולי ..
אבל היום , זה היה יום עצוב .. לא היה לה כוח להתחבק ולא לצרוח ,
רצתה רק לשבת ולא לעשות כלום
היא מתקשרת ללירון ...
" הלוווווו ? " עונה לה לירון בקול שמח לגמרי
" היי לירון "
" כן יוליצ'קה "
" אל תקרא לי יוליצ'קה , השם שלי הוא יולי "
" ממ טוב ? "
" טוב תקשיב מאמי אני לא באה איתך היום .... "
"למממה ? תכננתי לך משו מיוחד "
" לא באה "
" למה ? "
" ככה "
" מה יש לךךךךךךךך ?!@"






מדהים :]]]

המשך 😛
תמשיכי מדהים אילנה מדהים!
ווווווואאאאאאוווווו!!!!!!!!
אהבבתי ברממוות! את לא מביננה כמה שאהבבתתי!
ייאאיי כתיבה יפה!
והסיפווור? מיוחחחד!@.
אהבבתי!!!!!!😊😊😊
תמשיכככיי בדחיפוווות פלייזזיי!

אווהבת המוון!
חחח רשעית היולי הזאאת ..
המשך דחוווווף !

ו.. רציתי לתקן.. בשמים **
מוואה, אוהבתאותך(:
" מה כל כך קשה להבין בזה שאני לא רוצה לבוא איתך ? "
" וואי יולי אני לא מבין אותך בשיט , מה קרה פתאום ?! היית חמודה והכל באוטובוס ועכשיו ? מה הקטע ? "
" לירון אני באמת מצטערת וזה לא אשמתך , אני פשוט קצת בדיכאון " ניסתה להרגיע אותו
" אוקיי ביי "
ניתקה .
היא הלכה לשים את השירים שהיא אוהבת במחשב , והלכה למטבח .
הבית של יולי לא היה כל כך גדול , מי צריך בית גדול לשלוש אנשים ? אימא אבא ויולי .
לאימא ואבא חדר , ליולי חדר , ועוד חדר למקרה שיהיה עוד ילד בבית .
היא התיישבה על הכיסא מסתכלת מבעד לחלון , היא רואה מזג אוויר קריר , לא אפור , אבל לא הייתה שמש .
היא רואה עורב עם ראש שחור וזנב שחור .. וכל שאר גופו היה אפור , היא הסתכלה עליו כמה דקות .
עד שהוא עף .
היא חשבה על אדי שלה , כמה שהיא אוהבת אותו , אבל לין .. לין, היא מפרידה הכל בינהם !
היא רצתה כל כך להרחיק את לין , היא חשבה שאדי הוא מיועד לה , רק לה .
היא מרחה את השוקולד על הלחמניה .. והיא חושבת על היום שעבר עלייה .
על הנשיקה עם אודי , על הקטע שבו היא ראתה את אדי שלה , עם לין .
היא חשבה על לירון , כמה שהוא חמוד אלייה וכמה היא מגעילה אליו ..
כי היא לא יכלה לסבול עוד אנשים , היא רק רצתה שאדי שלה יהיה איתה
יחבק אותה , כמו שרק הוא יודע
לגרום ללב שלה להרגיש פרפרים , ורק כשהוא לידה היא מרגישה את זה .
את הקרבה הזאת , את החנק הזה , את הצורך הזה .
היא מרגישה כל כך הרבה כשהיא איתו .
הוא ולין לא חברים , הם היו .
ועכשיו הם סתם בקשר . .
היא חשבה על זה , להגיד לו .
לאדי שלה .
שהיא אוהבת אותו
קצת פחדה
אבל יולי היא אמיצה .
יש לו יום הולדת בעוד כשבוע .. והיא מתכננת להגיד לו את זה
לא משנה לה מה הוא יגיד .
כי היא הייתה מסוגלת לקחת את הסיכון הזה כי היא כל כך רצתה להיות איתו .
לא היה סוף לאהבה שלה אליו .


ליולי לא היו הרבה חברות , היו לה יותר ידידים .
אבל הייתה לה אחת ,כשיולי לא היה עם מי לדבר היא הייתה פונה אלייה
היא מתקשרת

" הלו "
" תמר , היי זו יולי "
" היי מאמי מה נשמע ? "
" אני בסדר , בא לך אולי לקפוץ אליי ? "
" מממ אני לא יכולה כרגע אני נמצאת עם מישהו ... "
" עם מי ? "
" ממממ ( שומעת את הקול של אדי שלה " מי זאת ? " ) עם אדי "
" איזה אדי ? "
" נו אדי " היא אמרה .
" תמר אני לא מבינה אותך " יולי הייתה מבולבלת .
" יולי ? בייבי , אדי .. את יודעת אדי . זה שאת אוהבת "
יולי הרגישה סכין , בתוך הלב
היא ניתקה את הטלפון , היא התיישבה על הכיסא והדמעות זלגו .
מעצמן .
היא הייתה מבולבלת
היה לה כל כך הרבה בלאגן בראש
היא לא ידעה מה לחשוב או להרגיש
היא לא ידעה כלום , פשוט כלום .
היא ידעה רק שאי אפשר לסמוך על אף אחד
גם לא על החברים הכי קרובים שלך .

היא עצמה את עיניה וראתה אותו את החיוך המדהים שלי .
והוא צחק , צחוק מזלזל .
היא ישר פתחה את עיניה והיא לא רצתה שומדבר יותר בחיים האלו .

היא נשכבה על הספה בסלון , ונרדמה .

השעה 7 בערב , אימא של יולי מגיעה הביתה ומוצאת את יולי על הספה
היא באה , ומעירה אותה .
" יולי ? קומי "
" מה את רוצה ? "
" אני צריכה שתלכי לקנות לי משהו במכולת "
" תלכי לבד מה את רוצה ממני ? "
אימא של יולי מעיפה לה כאפה
" למי את חושבת שאת מדברת ככה ? אני אימא שלך "
" מעניין אותי " אמרה יולי בזלזול.
עוד כאפה .
"תעזבי אותי כבר יא מפגרת " אמרה יולי
היא קמה מהספה שמה נעליים לקחה את תיקה ויצאה מהבית .

היא לא ידעה לאן היא הולכת . אבל היא רק רצתה ללכת .
למקום רחוק , שבו אף אחד לא ימצא אותה , לא רצתה שיחפשו אותה .
ולא רצתה שום דבר ...
היא הלכה ברגל . לא ידעה לאן היא רק הלכה ..
היא עלתה לגג של הבניין הכי גבוהה בעיר שלה ,
רצתה רק להתאוורר . אבל מרוב האויר היא נחנקה.
וקפצה .

אילנה זה מדהיםםםםםםםםםםםםםםםם
מדהייייייים
מדהייייייייייייייייייייים !
חבל שהיא התאבדה ..
אבל אהבתי את הסוף ..

אוהבת אותך מלאאאאאאאאאאאאאא !@!!!!!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך