לא אפול
הפסקתי ליפול
אותי לא תקטול
מקומך בחיי תם
פתאום הכל נראה מושלם
כאבתי מספיק
אתה ביגרת אותי
שינית אותי
אתה חיזקת אותי
אני אומרת לך תודה
שלימדת אותי לחיות
להעריך את מה שיש
ללמוד מהטעויות
מהטעיות שעשו אותי
כל כך טיפשה
עכשיו אני אהיה זו שתלמד אותך
אני לא צריכה אותך יותר
תתרחק
הזכרון שנשמר בי
ימחק
אני לא זקוקה לך יותר
אל תחזור
יש לי א-ו-ת-י
אני על עצמי לבד אשמור
מסוגלת להכל
מרגישה חזקה
הרגשת חופש
עכשיו כשאין לי א-ו-ת-ך
הייתי עיוורת
חייבת להודות
זאת תחושה לגמרי אחרת
כשאני לא תלויה בלקוות
מעכשיו הדמעות שלי
לא ירדו ככה סתם
המחשבות שלי עליך
לא יכאיבו לחינם
מציירת את החיים
על דף חדש ואיזה מכחול
מצטערת לבשר לך:
אבל הפסקתי ליפול..!!!
פשוט מושלם יש לך כישרון ענקי
אהבתי שככה את כתבת את זה עם תקווה
והלוואי שבאמת תרגישי ככה
ותהיי חזקה כי לא שווה ליפול
צריך להתמודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה מוכשרת את
השיר פשוט מהמם...
ומקווה שאת באמת מרגישה חזקה ולא נופלת.
תמשיכייי לרשום כי את רושמת מעלף
QUOTE (נאפי @ 21/12/2006) פשוט מושלם יש לך כישרון ענקי
אהבתי שככה את כתבת את זה עם תקווה
והלוואי שבאמת תרגישי ככה
ותהיי חזקה כי לא שווה ליפול
צריך להתמודד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^^^
כל מילההה נכונה!
פשוטט מעלףףף
ואל תפסיקי לכתוב אפעם!!
אוהבתת
מאיה
וואו מדההיםם !
את כותבתת ממש יפהה..!
אל תפסיקי לכתובב
אוהבבת
מאמייי זה פשוט מושלםםם
אין לי מילייםםם נשבעתתת
פשוט מ-ו-ש-ל-םםםםםםםםםםם
א ל ת פ ס י ק י ל כ ת ו ב ! ! !
-דניאלו'ש-
תודה לכן יפות שלי..!!!
אוהבתתת
מה כבר אפשר להגיד על שיר מושלם כזה
מעלף חיי 😁
מדהייםםם
את רושמת ממש יפהההה
אל תפסיקי לרשוםםם
מור'צי 😊
מדהים
כל כך יפה!! ממש אהבתי
את כישרונית..😊