ואם הוא לא סגור על עצמו , האם תמשיכי לחכות ?
ואם הוא לא בטוח , האם תמשיכי בו לבטוח ?
ואם את מרגישה שהוא משחק בך , למה את לא מרפה ?
ואם את מקווה שהוא ירצה בך , ובעצם את כל כך טועה ?
למה את ממשיכה לחכות ללא נודע ?
למה את לא עוצמת את העיניים לשנייה , רק כדי להירגע ?
רק כדי לחשוב טיפה יותר ברצינות ? , כדי להבין שזה רק משחק של תמימות ..
תרפי מעט , שחררי את הרסן , הוא לא שווה את דמעותייך ..
ואת לא מבינה איך הכל התהפך לו פתאום ,
ואת לא מעכלת איך פתאום הכל כבר לא לבן ותכלת ..
הוא לא סגור על עצמו , לא יודע מה הוא רוצה
משאיר אותך על אש קטנה , בעוד שהשעווה כבר נמסה ..
עוד דמעה נופלת , בפנים את כולך כבר מתפוררת .. נשברת ..
לא יכולה עוד עם המשחקים הטיפשיים האלה ..
ובפנים את מרגישה שפשוט צריך לוותר ,
אבל הלב לא מוכן זאת לקבל ..
'הוא משהו מיוחד, לא כמו כל אחד' את חוזרת ואומרת ,
יודעת כמה זה נכון ולא מוותרת ..
ואיך הוא לא קולט מי ניצבת מולו , כמה היא שווה
כמה היא רוצה להיות איתו ..
והוא ? לא רוצה לאבד אותך ..
אבל האם תמשיכי להיאבק על משהו לא ברור ?
להיאבק על משהו לא מוגדר ?
האם הוא שווה את זה בכלל ? ..
בטח ששווה להאבק על זה ילדונת!
להאבק על משהוא לא ברור זה אפילו יותר מאתגר מה יצא מזה?!
מה הולך לקרואת אוליי משהוא טוב ויפה ואוליי ידידות מדהימה בייכנם
אל תתני לפחד הכישלון למנוע ממך להשתתף במשחק
עם יצא אז בכייף ואני מאחלת לך את הכי אושר שיש
ועם לא אז רכשת עוד ידיד טוב
מה שכן עם את שמה לב לשמחקים שכאלה אז תבהירי לו פשוט תפתחי
בפניו ותודיעי לו שאת לא בנויה למשחקים והגיע הזמן לדבר לעיניין ועל הכול ביינכם
אל תפחדי להגיד את מה שיש לך על הלב זה הכי חשוב
ואולי הוא גם פוחד מקשר רציני הכול אפשרי
אבל כל דבר אפשר להבהיר במילים לראות ולברר אפילו ברמזים קטנים
אני ושבת שאת פשוט צריכה לדבר איתו :]
אבל מה שלא ,זה בטח שלא לבכות על אף בן שיש כי הם
פשוט לא שווים את הדמעות שלך!
אוהבתךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ופה בשבילך את יודעתת
אל תפסיקי לרשום
ודבריתי באייסייי
לפ יוו
מור'צי 😊
יאאאאאאאבבאאא מדהים,
מרגש,
וכ"כ אמיתי!!!
מסכימה עם כל מילה ^^^^^^
החיים לא מושלמים וצריכים להאבק, להילחם
בשביל מה שרוצים!
אזז ילדה אל תוותרי על מה שאת רוצה!
תלחמי בשבילו!
ואני מקווה שזה יהיה שווה אז זה..=]
ואם לא אז...
החיים ממשיכיםם איתו או בלעדייו!
אוהבתותךךך ופה בשבילך!
מאיה
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 20/12/2006) יאאאאאאאבבאאא מדהים,
מרגש,
וכ"כ אמיתי!!!
מסכימה עם כל מילה ^^^^^^
החיים לא מושלמים וצריכים להאבק, להילחם
בשביל מה שרוצים!
אזז ילדה אל תוותרי על מה שאת רוצה!
תלחמי בשבילו!
ואני מקווה שזה יהיה שווה אז זה..=]
ואם לא אז...
החיים ממשיכיםם איתו או בלעדייו!
אוהבתותךךך ופה בשבילך!
מאיה
דיייייייייייייייי איזה יפההההההההההההההההה
וואוו ! מדההיםם !
רואים שזה קטע אמיתי..עם המון עוצמה ורגש שבאים מבפננים..
אין לך מושג כמה אני מזדהה איתתך ! זה כל כך מה שקורה לי :/
קל להגיד שאני מסכימה עם כל מילה של מורצ'י..בתכלס, זה הכי נכון..אבל גם קשה :|
אוהבבת אותך המוןן
ותמיד תממיד כאן בשבילךך !
ליאני [:
QUOTE (פיקולו @ 20/12/2006) בטח ששווה להאבק על זה ילדונת!
להאבק על משהוא לא ברור זה אפילו יותר מאתגר מה יצא מזה?!
מה הולך לקרואת אוליי משהוא טוב ויפה ואוליי ידידות מדהימה בייכנם
אל תתני לפחד הכישלון למנוע ממך להשתתף במשחק
עם יצא אז בכייף ואני מאחלת לך את הכי אושר שיש
ועם לא אז רכשת עוד ידיד טוב
מה שכן עם את שמה לב לשמחקים שכאלה אז תבהירי לו פשוט תפתחי
בפניו ותודיעי לו שאת לא בנויה למשחקים והגיע הזמן לדבר לעיניין ועל הכול ביינכם
אל תפחדי להגיד את מה שיש לך על הלב זה הכי חשוב
ואולי הוא גם פוחד מקשר רציני הכול אפשרי
אבל כל דבר אפשר להבהיר במילים לראות ולברר אפילו ברמזים קטנים
אני ושבת שאת פשוט צריכה לדבר איתו :]
אבל מה שלא ,זה בטח שלא לבכות על אף בן שיש כי הם
פשוט לא שווים את הדמעות שלך!
אוהבתךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ופה בשבילך את יודעתת
אל תפסיקי לרשום
ודבריתי באייסייי
לפ יוו
מור'צי 😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה על כל התגובות ,
אבל זה לא כזה פשוט ..
אני לא רוצה אותו בתור ידיד או מישהו לחיים ..
אני רוצה אותו פשוט .. מעבר לידידות ..
הרבה יותר מזה .. :/
איזה מדהיםםםםםםםם
לדעתי תיאבקי עליו עוד קצת
תני לו עוד צ'אנס
אבל אם הוא בשלו..
תנסי לשכוח אותו
בהצלחההה חיייםםםםם שללי
מווואאהה
-דניאלו'ש-
דניאלוש ,מתוקה אחת ,תודה [: