ואיי התגעגעתי לסיפור שלך נעלי האולסטר שלו..
QUOTE (moraless @ 31/12/2006) QUOTE (סופרמאמי @ 30/12/2006) QUOTE (shani_310 @ 30/12/2006) QUOTE (True_Star @ 29/12/2006) נראלי נטשו אותנו עוד פעם חח
אשכרה..
גם לי נראה נטשו אותנו..
*-*אוהבת*-*
....מירב...
איימ סורי יפות.
סיפוווור אחד המעפננים .. הייתי חייבת להתחיל אותו כי זה משו אמיתי שקרה לי.
אולי אני אמשיך אותו מחר .. למרות שאני ואותו אחד לפני כמה ימים הייתה לנו שיחה כזאת מדהימה
אבל וואלה היום התאכזבתי ממנו ברמות יענו ..
הוא אחד המיוחדים וככה גם אחד המגעילים .. אנלא רואה טעם להמשיך לספר עליו ..
אבל אני אעבוד ואנשיך את הסיפור גם בלי קשר אליו .
לילה טוב ושיהיה שבוע מדהים.
אווווווווווווווהבת
יאאאי. .יש כאללה. .שהם חמודדים ומגעילללים. .כשהם רוצים הם ככה וככשרוציים ככה. .
עזבי. .לא שווים אותך כאללה (:
מחכה להמשך בוובה !
שנה טוובה שתהיה לך (: