התקשרתי אליו והוא לא ענה
הלכתי אליו ולא הייתה תשובה
הבנתי שכבר אין תקווה.
ניסתי עוד פעם ניסתי עוד שלוש
התחלתי לחשוש ..
פחדתי כל כך מהפרידה
פחדתי מהאכזבה
לא הייתי מוכנה לסבול עוד פגיעה
לוקחת סכין..
עכשיו אני למעלה
אבל אתה לא פה
הבנתי שמהירתי
אתתה רק הלכת לקנות נרות..
לאותו לילה שרצנו כל כך..
אותו לילה שתכננו ממש
אבל כבר לא ימומש !
עצובבבבבבבבבבבבב:[
אבל ממש יפההה
אל תפסיקי לרשוםם
ומקווה שזה לא עלייךךך
לפ יווו
מור'צי 😊