אלוהים
אלוהים שלי
אנא תציל אותי
אני משתגעת
לאט, לאט
כל כך הרבה זמן
שהוא לא כאן
אני חסרת אונים
אלוהים
למה הגורל כל כך אכזר?
למה שוב ליבי נשבר?
למה לקחת אותו אלוהים?
למה דווקא הוא מבין כל האנשים?
אני סובלת
נשמתי מתייסרת
אני כואבת
נשמתי מדממת
אם לקחת אותו
קח גם אותי
כדי שאהיה איתו
והוא איתי
רק תציל אותי
אלוהים שלי
=[[[
אוווווףף כמה אהבה יכולה לכאווב?
אתם לא חייבים להגיב..
הייתי חייבת להוציא את זה
-דניאלו'ש-
ווואאאיי ממש יפפפה,
אבבל.. עצוב 😢
מאממי, על מיזה?!
מישהו שאת אוהבת אני רואאה..
מה הוא נהרג או משו'?!
אם את רוצה משו', אנייי פה!
יהיה טווב..
מווררנני (: @ !
אם לקחת אותו
קח גם אותי
כדי שאהיה איתו
והוא איתי
\\:
QUOTE (מוררני @ 20/12/2006) ווואאאיי ממש יפפפה,
אבבל.. עצוב 😢
מאממי, על מיזה?!
מישהו שאת אוהבת אני רואאה..
מה הוא נהרג או משו'?!
אם את רוצה משו', אנייי פה!
יהיה טווב..
מווררנני (: @ !
תודה מאמי..
וזה באמת על מישו שאני אוהבת ותמיד יאהב
חבר שלי.. נפטר..
מוואה
-דניאלו'ש-
QUOTE (-שחרווניי- @ 20/12/2006) אם לקחת אותו
קח גם אותי
כדי שאהיה איתו
והוא איתי
\\:
...
ווואאאיי ממש יפפפה,
אבבל.. עצוב
😢 מאמי סורי על מה שקרה אבל תחשבי על זה שאם ה' לא הרג אותך ישלו את הסיבות שלו!אתה אוהבת אותו וכרגע זה הכי כואב בעולם..ובע"ה כשתצליחי להתגבר את תתחשלי מכל הסיפור למרות שתמיד זה יכאב..
אם את צריכה מישו לדבר איתו מאמי אני פה..
אוהבבבבבבבבבבבת
-רעות-
QUOTE (כרמית+אלעד @ 20/12/2006) ווואאאיי ממש יפפפה,
אבבל.. עצוב
תודה
QUOTE (רעות233 @ 20/12/2006) 😢 מאמי סורי על מה שקרה אבל תחשבי על זה שאם ה' לא הרג אותך ישלו את הסיבות שלו!אתה אוהבת אותו וכרגע זה הכי כואב בעולם..ובע"ה כשתצליחי להתגבר את תתחשלי מכל הסיפור למרות שתמיד זה יכאב..
אם את צריכה מישו לדבר איתו מאמי אני פה..
אוהבבבבבבבבבבבת
-רעות-
תודה מאמי שלי
אני באמת מקווה שאני אתחזק בסופו של דבר
אבל אווף כבר עבר הרבה זמן והכאב כל יום רק גדל וגדל
=[[
שוב תוודה
מוואה
-דניאלו'ש-
אמאאאאאא
דניאלושששש
אני כל כך מבינה אותך כי אני חוויתי את זה על בשרי
קרה לי בדיוק אותו דבר ככה שאני מבינה עד כמה קשה
לאבד מישהוא שכזה מישהוא שכל כך קרוב אלייך
אין לי כל כך מה להגיד אבל רק שתישארי חזקה
תאחזי בחיים כי זה מה שהוא היה רוצה שתעשי
שלא תוותרי לעצמך שתמשיכי את החיים ותמשיכי לחייך
כמו כולם למרות הכאב והסבל הנוראי הזה שאת סובלת
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךך
תתחברי אליי לאיסיי
לפ יוווו
מור'צי 😕
QUOTE (פיקולו @ 20/12/2006) אמאאאאאא
דניאלושששש
אני כל כך מבינה אותך כי אני חוויתי את זה על בשרי
קרה לי בדיוק אותו דבר ככה שאני מבינה עד כמה קשה
לאבד מישהוא שכזה מישהוא שכל כך קרוב אלייך
אין לי כל כך מה להגיד אבל רק שתישארי חזקה
תאחזי בחיים כי זה מה שהוא היה רוצה שתעשי
שלא תוותרי לעצמך שתמשיכי את החיים ותמשיכי לחייך
כמו כולם למרות הכאב והסבל הנוראי הזה שאת סובלת
אוהבת אותךךךךךךךךךךךךך
תתחברי אליי לאיסיי
לפ יוווו
מור'צי 😕
אבל אין לי חיים בלעדיו
אייך אמשיך? לאן?
הרי העתיד שלי היה איתו
החלומות שלי היו החלומות שלו
לא יכולה לבדד
=[[[
מאמי זה ממש עצוב..
ןאני מבינה אותך זה בטח מזה קשה לאבד מישהו יקר.
אני מציעה לך לנסות להתגבר כי אני בטוחה שהוא לא היה רוצה שתיהיה עצובה.
ובהתחלה בטוח שזה קשה אבל אחר כך..אולי תצליחי.
ואם תצתרכי משהו אני כאן 😢
QUOTE (סופרמאמי @ 21/12/2006) מאמי זה ממש עצוב..
ןאני מבינה אותך זה בטח מזה קשה לאבד מישהו יקר.
אני מציעה לך לנסות להתגבר כי אני בטוחה שהוא לא היה רוצה שתיהיה עצובה.
ובהתחלה בטוח שזה קשה אבל אחר כך..אולי תצליחי.
ואם תצתרכי משהו אני כאן 😢
תודה מאמי שללי