אתת רוצה שנכתווב לך, או שנעזוור לך לכתוווב?
תחזריי תשוובבה. ..
מסתכלת בעינייך,רואה אותי
רואה אותך,אבל מסתכלת לתוך נשמתי.
אתה הוא הסימן הגדול לאהבתי,
אתה הסיבה לאושר האין-סופי.
מילים לא יעזרו להביע את מה שהלב מרגיש
כי לנסות לעשות זאת פשוט יהיה יותר מידיי מתיש.
אז רק שתדע,שאם תסתכל לתוך עיניי,
תראה את הכול,כולל את ריגשותיי.
אוהבת אותך,כבר (כמה זמן שאתם יחד) חודשים
ואהבתי אלייך רק גדלה עם הימים.
אז דע לך,לך קוראת "חיים"
כי אתה הסיבה לחיוך שעל הפנים.
מקקווה שעזררתתי..
יצא חביב לטעמי!
אני אושרי,מנהל הפורום הזה..
כאן לכול בעיה,טענה,מענה או בקשה...
תמיד פה,בשבילך! 😊
אוושרייי איזה יפפפפפפפפהה
חחח אהבתתיי =]]
בטוח גם היא תאהבב
-דניאלו'ש-
יהה אושרי זה מהמם תודה מאמי!!!
חיחיחי
בככיף,חמוודה!!😊
ששווב אני אומר..לכול דבר אני פה,לא סתם אני מנהל! ;]
שמח שעזרתתי,
רקק אהבהה שתהיה ללככםם!!😊
אושריקו'ש כישרון אחד מדהיםםםםםםםםםםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי כתבתיי לך. . אבל המחשבב הדפווק שלי נתקע ואני לא מצלייחה לעשות בוו כלוום . !!
אני יסדרר אותו וישלחח לך. . !
מקווה שתואהביי. .
אושרי-שיר מדהיים . . הלוואי ואני הייתי מצליחחה לכתובב ככה. . !!=[[ . .
לווווובב
ליאוריי
QUOTE (לילושהמאמי @ 20/12/2006)
אושרי-שיר מדהיים . . הלוואי ואני הייתי מצליחחה לכתובב ככה. . !!=[[ . .
לווווובב
ליאוריי
חחחחח
תודה רבה,מווותק! 😁
נאפפייקקקיית שללי,
כפרה אני על המתייקות ששלךך!!!
אני מתגעגעעעגגעגעגעעגעגעגעגגעע 😢