איך שהייתי רוצה עוצמה
איך שהייתי רוצה כוח
להשיב אותך מהעולם ההוא
אני יודע שאת שם נהנת
וכמה זה אנוכי שאני מבקש
אותך חזרה
אבל את חסרה לי
שאני לבד נופל וקם
אני רוצה את התחושה בחזרה של
רק אני את והעולם
ביחד מתמודדים יום אחר יום
דקה אחר דקה
ואני אוהב אותך כי את משלימה
אותי
שאני בלעדייך אני קורס
אבל אני מחכה שאני יצטרף
אלייך שם למעלה
אין דקה ואין יום שאני לא חושב עלייך
מחכה לרגע שאני יראה אותך שוב
אני יושב וחושב לעצמי מה היה קורה
אם את היית עדיין איתי
כשאני יושב מסתכל על הגשם יורד
ואני יוצא אליו ומנסה להרגיש אותך שוב
ברכות שלו
את איתי בחלומות שלי ובלב שלי
את התקווה שלי לעבור יום ויום
את לרגע
שאני ואת נתאחד
ונפליג להמשך
אני רוצה שלא תחכי לי
תמשיכי קדימה
ואני יודע ששניים צריכים להתקדם
אבל אין בעולם דבר שישתווה אליך
אותו חיבוק אותו נשיקה
אותו האהבה שקיבלתי ממך
חמודה עוד נתראה שוב ואני נשבע שלעולם
לא אשכח אותך
אני מבטיח נתראה שוב בקרוב.."
השני...
אני יניח נשיקה על כריתך
ואסחף אותך לילה מרגש
כמלכת הלילה את
ואני הוא נסיכך
בלי דיבור בלי שיחה
נערבב את גופנו בתשוקה
לאור הנרות שהאירו את החדר
והוורדים שכיסו את מיטתך
נשקתי לך ואת עצמת את עינייך
לילה מלא תאווה ותשוקה היה
חבל חבל שהוא נגמר כה רע
עם היקיצה
איזה שירים מדהימיייםםםםםם
ומרגשיםםםםםםםםםםםםםםםםםם
=[[
כתיבה מהממתת ביותרררר
תמשיךך לכתוובבבב
-דניאלו'ש-
שניהם מושלמים
אבל השני פשוט כובש
הראשון מזה עצוב
ואני מקווה שהוא לא עלייך
אבל אם כן תהיה חזק ויהיה טובב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (סקסי-ליידי @ 19/12/2006) איזה שירים מדהימיייםםםםםם
ומרגשיםםםםםםםםםםםםםםםםםם
=[[
כתיבה מהממתת ביותרררר
תמשיךך לכתוובבבב
-דניאלו'ש-
^^^^^^^^
מאיוש3>
יניב. . . .[ככה הבנתי לפי הכינוי]
ממש מדהיםםםם
שירים יפיםםםםםםם!!
כתיבה מעלפתתת
אל תפסיק לרשוםםם
מוכשר:]
מור'צי 😊
QUOTE (נאפי @ 19/12/2006) שניהם מושלמים
אבל השני פשוט כובש
הראשון מזה עצוב
ואני מקווה שהוא לא עלייך
אבל אם כן תהיה חזק ויהיה טובב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😢