היא בוכה
לא בגללך
הדמעות זולגות
אחת אחרי השנייה
כמו בובת חרסינה
ממקום גבוה נופלת
אני רואה אותה נשברת
מתנפצת לרסיסים
ולאן נעלם החיוך המקסים
מוחבא היכנשהו
ועכשיו הוא מוסתר
מה יהיה מחר
והאם הוא יגיע
שיר תקווה אולי ישמיע
לו רק הוא.. יכל להרגיע
אבל הוא לא כאן
והיא לבד
קוראת לו לשוב
ושלא יעזוב יותר לעד.....
יייייייייייייייייא מוכשרת זה מהמםםםםםםםםם
מאממממיייי
איזה יייפפפפפפפפפפפפפההה
את כותבתתת ממש ממש יפפההה
אההבבתתיי
מוווווואהה
-דניאלו'ש-
עצוב אבל מדהים
תהיי חזקה מאמי יהיה טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 19/12/2006) עצוב אבל מדהים
תהיי חזקה מאמי יהיה טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מצטרף למורן..
גם אם הדרך נראית אפלה,תמיד בסוף המנהרה יש את האור שבקצה! 😉
ואווווווווווווו מהממממממממם!!!
את מוכשרת
ואל תדאגיי הכל יהיה בסדר בסוף 😉
(כן כן גם אם זה נשמע לך עכשיו כמו "כן בטח")
חחחחח תמיד פה בשבילך
3> מאיהה
מדהיםםםםםםםם
יהיה טופ בובה הכול עוד יכול להסתדר
ולהשתנותתת רק לשמור על החיוך
תמיד פב בשבילךך
ואלתפסיקי לרשוםםם
מור'צי 😊