כשהאור יכבה ,
אז הכל ישתנה ,
שום דבר כבר לא יהיה לטובה ,
ואוליי , גם לא יהיה לי אותך .
כשהאור יכבה,
אז אתה תשתנה
שום דבר אז לא יהיה
ואוליי גם לא אתה .
כשהאורות יכבו ,
ההצגות יגמרו ,
והנסיכים יורידו את המסכות .
כשהאורות יכבו ,
הם כבר לא יהיו ,
ואתה , תלך בדרך שהם ילכו .
ואני , אשאר לבדי
עם האהבה שלי ,
שלפני רגע , עזבה אותי ..
*
😢 רוצה אותך תמיד לצידי ..
אל תכבה את האורות , עוד קצת ..
תשאר איתי .
*
מהמםםםםםםםםם את ממש מוכשרת😊
ואם זה אמיתי אז אל תדאגי מאמי הכל יסתדר בסוףף!!
וווואווו מעלף!
אהבתי בטירוף!
מאמי את מוכשרת ברמות!
אל תפסיקי אפעם לכתוב!
ומצטרפת ל"שופה_על_היפיופה" -->
אם זה אמיתי אז אני בטוחה שהכל יסתדר בסוף=]
רק קצת אמונה ותקווה😛
בהצלחה
ופה בשבילךך=]
חבל מאוד שזה במשתמש האנונימי כי ככה היינו מודעים לעוד
כישררון באתתרר..
פשוט יפה... מדהים> ואין מילה אחרת!
אהבתי כ"כ..
לכל השואלים ,
אמיתי? זה כן , נראה לי .
האמת שהשיר נכתב מפחד ..
והפחד ? אמיתי לחלוטין 😊 .
ותודה על התגובות 😊
שיר הורס...
איזה כישרוניתתתתתתתתתתתת
מאמי זה מעלף חיחי
איזה כישרונית
וווואאאו ,
בכנמה מילים עם משמעות רבה :
מ ד ה י ם . . @ !
את כותתבת סססופ ,
אל תפסיקי ללככתווב.
פשוט מ ד ה י ם!!!!
אהבתי נוראאאאאאאא
אל תפסיקי לרשוםםם
מור'צי 😊
מדהיםםם מאממייי
את כובת ממש מהממםםם
אל תפסיקי לכתוובב
אאווהבבתת
-דניאלו'ש-