רגעים.
רגעים של עצב
רגעים של שמחה
רגעים של בכי
רגעים של צחוק
רגעים של אהבה
רגעים של שנאה.
רגעים...
רגעים של האהבה שלי אלייך
רגעים בו לעולם לא אוכל לישכוח אותך.
רגעים שאסור לבזבז
רגעים שבחיים לא אשכח..
כמה התנהגת אליי מגעיל.
לא אהבת,ניצלת.. רק עשית מימני צחוק
רגעים שבחיים אבל בחיים לא אוכל ליסלוח ..
רגעים שבחיים לא אוכל לישכוח
לא לישכוח אותך וגם לא
אותו.
זה סתם משו שכתבתי, יודעת שזה מכוער.. אל תתביישו להגיד.
אני לא טובה בזה.
אבל זה בערך מה שקורה לי איתם... עם הריאל ואוראל.
איך אפשר לאהוב שתיים?
=/
תגיבו.
לא יצא מכוער בכלל
זה יצא מהלב וזה מה שהיה צריך לצאת
זה עצוב ומרגש ותהיי חזקה מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 13/12/2006) לא יצא מכוער בכלל
זה יצא מהלב וזה מה שהיה צריך לצאת
זה עצוב ומרגש ותהיי חזקה מאמיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
צווווווווודקת^^^^
בהצלחחחחחחה
מאיה
לא מטומטם בכללל
את רושמת ממש יפהה
אל תפסיקי לרשוםםם
מור'צי 😊