[B]מגששת באפלה
מנסה למצוא מילה
יותר מתאימה
מאני אוהבת אותך
מביטה בעיניך
ולא צריך מילים
הם מספרות לי
ומשמיעות צלילים
אני רואה כאב בלבול
אני רואה אושר ונאה
יותא מזה
אני רואה אהבה
מנסה להבין
למה זאת
אהבה אסורה
למה שני
לבבות אוהבים
צצריכים להיות
כה רחוקים
בוא נפסיר לשחק
וברגשות של הלב
נפסיר לזלזל
זה אני ואתה
בסוף נפגע
כואב לי
לראות אותך סובל
אבל גם
ליח זה כואב
אתה יודע שיש
לי עוד רגשות
בלב
תגיד לי מי
אמר שאנחנו
לא יכולים להיות
זוג מאוהבים
הרי זה כתוב
בכל הספרים
-אסור להפריד בן זוג אוהבים -
עם אהבתם תגיבו לי 😊 😊





