הכרתי אותה, אהבתי אותה, והיא פשוט הייתה קשה, לא הצליחה להתאהב.. בכתה לי, ניסתה, ופשוט המשיכה הלאה.. יום אחד ישבתי וחשבתי, לקחתי עיפרון וכתבתי עליה, על מה שסוגר אותה
חומות של אהבה..
ושוב, את שותקת
מהלב מתחמקת
מוסיפה לבנה בחומה
דמעות, שייכות לך
כאב, שוב מכה בך
מחפשת תירוץ לדממה
ושוב, הוא מגיע
מילים, הוא מפתיע
שורפת עוד שביל והוא בא
רוצה, הוא בורח
פרפר, לך שולח
סוגרת עוד דלת לאהבה
לנסות, את פוחדת
ועל מי, את עובדת?
עם צחוקך, וברק, מתוקה
חיוך, את שולחת
מפני מה, את בורחת
עטופה בשכבות, רחוקה
מנסה להשתחרר
בורחת אל מקום אחר
את, מחפשת,
שוב לא מבקשת, אותך...
גלעד 😛
מהמםםם ומרגששש
לפי השיר זה באמת מראה
שהיא בנתה חומה של רוצה אבל לא יכולה
ולא מצליחה
מקווה שיש לך מישהי
כי אתה בין הבנים הכי מקסימים שיש
מתה עלייך מאמי ותמשיך לכתוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואו מאמי מדהים
יש לך כישרוןןןןןן 😊
יווואאוו איזה שיר מהמםם..
אתה כותב מקסים מאמי...
באמת שממש התחברתי לכתיבה שלך ולשיר במיוחד..
הוא מהמם..
מלא בעוצמה ורגש..
אתה כותב פשוט מהממםם =]
אהבתי..
אל תפסיק לכתוב לעולםם..
אוהבתתת ותמיד פה אם אתה צריךך
רותמי =]
מדהייים....
מרגש מאוד!!
באמת יש לך כתיבה מעלפתתת
אל תפסיקק לכתובב אפעם...
מדהיםםםם~!
ממש מרגשש
אהבתי נוראא
את רושמת מעלףף
אל תפסיקי לרשוםם
מור'צי 😊
אתה, זה אתה.. לא את 😊
גלעד..😊
מדהההים [:
רק דבר אחד שעיצבן
יש פסיקים לא קשורים \:
הפסיקים קשורים ללחן..
ככה שרים את זה..
גם הלחנתי את זה😊
וואי ממש ממש יפה !!! איזה מוכשר.
QUOTE אתה, זה אתה.. לא את
גלעד..
חיחיחי סליחה קבל תיקון:]
גלעדד!!!
פשוט מדהיםםםם~!
ממש מרגשש
אהבתי נוראא
אתה רושם מעלףף
אל תפסיק לרשוםם
מור'צי 😊
חיחיחי