אמרו לי. שסינדרלה זאת הגדה.
ואין כזה דבר יפיפיה שישנה מאה שנה.
הגמדים זה רק אצל שלגיה.
ושאין תמיד סוף טוב לכל דבר רע
ונשיקה היא לא קסם.
אומרים לי כולם
היא לא יכולה להעיר בן אדם שישן
כל כך הרבה זמן.
אז איך זה?
שאני איתך אני מרגישה כמו סינדרלה
והנשיקה שלך מעירה לי את הנשמה.
איתך אני מרגישה מוגנת
כמו ששלגיה הייתה מוגנת אם הגמדים.
אמרו לי שזה הכל אגדה.
שמישהו רשם.
זה בלתי אפשרי כל הדברים האלו.
עזבי אותך מסיפורי פיות.
זה בכלל מעשיות של ילדים.
אמרו לי שאין כזה דבר מלאך שומר.
ואני אמרתי שאולי הרבה דברים אין...
אבל אתה.. אתה המלאך ששומר אלי.
ואני המלאך ששומר עלייך
תגיבו...





