אני אוהבת
עכשיו זו כבר לא שאלה
האהבה אל ליבי עמוק חדרה
אני אוהבת
כבר לא חוששת, כבר לא חושבת, אפילו לא פוחדת
אני אוהבת
אותך ואת מי שאתה
אני אוהבת
אוהבת את ההרגשה
הרגש נכנס לי עמוק ללב, הרחיק ממני כל סוג של כאב
וגם אם אפצע, וגם אם אפגע
אני לא מוותרת, אני לא רוצה
בכל חיוך שלך
אני מבינה, מבינה שאת הדבר הנכון אני עושה.
בכל מבט שלך,
אני נהיית שוב שמחה
בכל מגע איתך, אני מבינה שאני לא יכולה בלעדיך.
אני רוצה שתבין, אני רוצה שתדע
הלוואי שהייתי מסוגלת לצעוק
לצעוק את מה שאני כל כך רוצה
הלוואי שהייתי יכולה לצרוח, לצרוח את כל מה שאני מרגישה
אם היית מקשיב, הייתי אומרת שאותך אני אוהבת
אוהבת, וכבר לא חוששת,
אהבה אמיתית, אהבה טהורה
אהבה מהלב, אהבה פשוטה
אם רק הייתי מסוגלת
הייתי את כל זה לך אומרת, צורחת, צועקת
אך בינתיים אין לי את האומץ.. ולכן אני שותקת.
שותקת או פשוט לוחשת
ועד אז.. אז שאוכל לך לומר, עד שאדבר
תקשיב לשתיקה או ללחישה שלי
הן מסמלות את הסערה שמתחוללת כבר כמה זמן בתוכי..





