מביטה במראה,רואה אשלייה
מתחילה לחתוך,לשרוט
מחפשת את עמקי הנשמה
רוצה לברוח,מנסה לבעוט
"אני זו לא אני",ככה היא אומרת
"משקרת רק לעצמי" היא מספרת.
בחברה היא לא מקובלת,ומכולם היא מסתתרת.
נסגרת,אבל מבפנים ז ו ע ק ת!.
צועקת חזק,בכול הכוח
מכסה את אוזנייה אבל אין מנוח
הקולות מהדהדים בתוכה "שמנה",מכוערת"
"לסבית","מטומטמת".
"למה לא מקבלים אותי כמו שאני?" היא זועקת
חותכת יותר,ואת נשמתה מאבדת!
זה עצוב בטירוווף .
ויפפה כ"כ
אמאלולווווו זה כזהה עצובבבבבב
ומרגשש
כתיבהה מדהימה=]
אלוהים ישמור לא עלינו
מושלםםם ועצובבב
אושריקו'שש מוכשר אחד מתה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 11/12/2006) אלוהים ישמור לא עלינו
מושלםםם ועצובבב
אושריקו'שש מוכשר אחד מתה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😉
זה מדהיםםם אחי הקטן!!!
מאודדד אהבתייי מוכשררר שלייי
תמשיך לכתוב תמידדדדד!!
איך היה באילת בייבי?
דבר איתי במסן נישמתי
אוהבת'ךךך מושלם
ואווווווווווווווווווווווווו
אושרייי
אני בהלםםם
איזה מצמרר
איזה סוףףףףף !!!
לצערי היום רובם בחורים בדרך הקצרה הזו
שלא מועילה בגרוש
צריך להישאר ולהתמודד עם הבעיות
ולא לברוח ולהפסיד חיים שלמים שהיית יכולה להיות כל כך מוספקת מהם
מדהיםםם כמו תמידדד
לפ יוו
ואל תפסיק לרשוםםם!!
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 12/12/2006) ואווווווווווווווווווווווווו
אושרייי
אני בהלםםם
איזה מצמרר
איזה סוףףףףף !!!
לצערי היום רובם בחורים בדרך הקצרה הזו
שלא מועילה בגרוש
צריך להישאר ולהתמודד עם הבעיות
ולא לברוח ולהפסיד חיים שלמים שהיית יכולה להיות כל כך מוספקת מהם
מדהיםםם כמו תמידדד
לפ יוו
ואל תפסיק לרשוםםם!!
מור'צי 😊
😁 מהמם
תודה רבה על התגובבות המקסימות האאללו!D:
אאווהב אותככן!😊