לפעמים בא לי לבכות
לפעמים בא לי לצרוח
לפעמים חונקות הדמעות
ואני רוצה לברוח
למה המציאו אהבה?!
כדי שנסבול?!
למה אתה עכשיו איתה?!
להיות שלי לא יכול..
זאת לא אהבה , זה כאב
אתה הולך לאחרת
ונשבר לי הלב
=[[[[
מדהייםםם
אבל עצוב..
קרה משהוא?
עם כן אני תמיד פה בשביללךךך
לפ יווו
מור'צי 😊
מדהייים וככה זה באהבה בובה..
לא תמיד היא טובה..
לפעמים היא פוגעת=/
מקווה שיהיה טוב
ופה בשבילךך
3> מאיה
עצוב קצר קולע ומהמםםם
אהבתי מאמי תהיי חזקה
לא כל אהבה היא כאב
עוד תבוא לך אהבה טובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סתם זה על אחד שאני אוהבת כרבר שנה לפני כמה ימים אמרתי לו שאני אוהבת אותו..
ואז היה טיול שנתי..תיקראו כאן :
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=56924
ועכשיו הוא מתייחס אליי פתאום אומר לי שלום בבוקר ואני לא מתייחסת חח וכולם אומרים שאני מייבשת אותו ובאייסי הוא כל הזמן אומר לי שלום ואני אומרת לו ביי ולא עונה יותר ודברים כאלה כי אני יודעת שזה סתם הצגות והוא לא אוהב אותי הייתה לו הזדמנות להיות איתי שאמרתי לו את זה ובטיול השנתי הוא רצה לנצל את זה ולנשק אותי קיצר תיקראו הכל..
אהבה זה כ=א=ב
שיר מדהים בובית...!
יהיה טוב..!
הוא עם מישהי אחרת עכשיו?
אפשר להגיד..פשוט כל יום אני רואה אותו עם בנות...זה שובר אותי=[[[
מדהים מאמי
חיחי חולה עלייך
והוא לא שווה אותך 😁