שהזמן במקום יעמוד
שהמחוגים יעצרו ולא יזוזו עוד
שהשעון יפסיק לתקתק
זה מה שאני מבקשת ורוצה
כל פעם כשאני איתך
אתה נוגע, מלטף, מחבק, מחמם
ובתוכי? עוברות כל כך הרבה תחושות
כל הרגשות שוב מציפות
הן אף פעם לא באמת עוברות
הרגשות איתי תמיד
וישארו גם בעתיד
אתה אומר משהו אחד ומתכוון לאחר
אתה נשאר איתי, ואני? לא רוצה שהרגע יגמר
אתה לוחש לי באוזן, אומר מילים, מחבר משפטים
אתה מחבק אותי, מלטף..
עוברת בי צמרמורת
אני לא מספיקה להשיב לך
וכבר הרגע נגמר
הכל חוזר להיות מה שהיה, כל מה שקרה הופך לעבר..
מה שהיה נשאר שם, באותו ספסל, באותה פינה
אני מביטה במקום בו היינו רק שנינו
במקום בו אף אחד לא פיקח עלינו
ועולים בי כל כך הרבה זיכרונות
כל כך הרבה צמרמורות
כל כך הרבה רגשות..
יותר מידי רגשות
הדמעות כבר מזמן פרצו, הן אותי מציפות
הכאב את כל הלב ממלא,
המילים שלך אל הראש שלי מזמן עלו
ואני? כל כך מבולבלת
עומדת במקום ולא מבינה,
לא מבינה מה שאני כל כך רוצה...
האם אותך אני אוהבת?
או שזה סתם הרגשה חולפת?
אני רוצה לצעוק אך כל כך חוששת
אני רוצה להבין אך כל כך מפחדת
במקום לצרוח אני לוחשת
במקום להבין אני עוד יותר מתבלבלת
ואם תקשיב או תשמע
את אותה הצרחה
תדע שהיא שלי
ושהפחד כבר לא בתוכי..





