כי גם שנדמה לי שאתה לא רוצה
אפילו אם אני חושבת שאתה הוא זה שמשתנה
אני מבינה שהכל תלוי בי
אני יודעת שאתה הוא האחד בשבילי
עכשיו אני בטוחה, בטוחה שאני רוצה
בכל מגע שלך, בכל מילה, בכל ליטוף, בכל מבט
לי? זה כבר לא משנה.. לא ממש אכפת
מביטה בעינייך ורואה כל כך הרבה
הרבה דברים, אולי גם רגשות שאני לא הכי מבינה
אני מביטה בעינייך ומגלה עולם ומלואו
אני רק רוצה שתגיד.. האם זה כן או לא?
אני רוצה להבין
רוצה לדעת
וגם בך טיפה לגעת
רוצה לצעוק
אך את הכל לוחשת
לוחשת או פשוט לא אומרת
ואם תשמע את השתיקה
תדע שהיא שלי
תבין שאני לא יכולה יותר
תדע שפשוט החלטתי לוותר.
וגם כשאני מרגישה איך שאני מוותרת
אני מביטה בך ונשברת
בכל פעם שאתה מביט בי אין בי ספקות
אני יודעת שאני אוהבת בלי גבולות
וכמה שזה מוזר.. להביט בך ולהרגיש כ"כ הרבה
רגשות שמיום ליום גוברים..
שוברים.. או כ"כ מחממים..
החיוך הזה.. אותו חיוך שגורם לבטן להתהפך
המבט הזה.. אותו מבט שאתה מעביר בי..
ואיך פתאום המבטים נפגשים.. שנינו שותקים.. מחייכים..
בכל שתיקה שלי הלב צועק עד כמה שהוא אוהב
בכל לחישה שלי הלב צורח עד כמה זה כואב
אין בי את הכח להישאר
לעמוד למולך ולהישבר
לפעמים בא לי לצרוח 3 מילים כל כך פשוטות
אך עם משמעות גדולה.. 3 מילים שמהלב יוצאות
א נ י א ו ה ב ת א ו ת ך
אין דרך אחרת לתאר מה שאני מרגישה
איך שבכל יום שעובר אני אוהבת יותר
כמה רגשות את מעביר בי
בכל מבט זה יותר ברור לי
כמה שאני רוצה להרגיש את השפתיים שלך
כמה שאני רוצה לצעוק לך שאני אוהבת אותך
בכל מבט אני אוגרת את אותה צרחה..
ואולי.. אולי מתישהו תשמע..
לבנתיים תקשיב לאותה לחישה..





