מרגישה בתוך בור שחור,
מרגישה שהכל נהיה אפור,
הכל פתאום מבלבל. .
לא מוצאת את עצמי כאן,
איתכם.
מסתכלת על אותם האנשים בעיניים,
לא מאמינה לאן הם הגיעו.
מה הם נהיו,
מי הם בעצם?
מה אני קשורה אליהם?
איך שהם משתנים,
תוך לילה נהיים אחרים.
שונים.
-רעים-
והכאב,
האכזבה . .מחבקים את הלב בחוזקה, חונקים.
ואין אוויר,
העיניים נעצמות.
וככך האכזבה,
והכאב. .
- נעלמים -
ביחד איתי.
פריקקקקה. .לא חוובה להההגיב. \:
יאו כל כך נכווון
כותבת מהמם
מאמיי קורה שמתאכזבים מאנשיםם
אחרי הכל אפחד לא מושלםם
אנחנו רק בני אדם=/
אל תדאגיי יהיה טובב...
זה רק יום לא מוצלח=[
אוהבתת אותךךך
ופה ב=ש=ב=י=ל=ך!
מאיה
בתאלייייי
מה קרה יפשלי?!
אני תמיד פה בשבילך את יודעת. . . .
כל אחד עובר תקופה כזאת ואפילו כמה פעמים בשנה
לכל אחד יש את רגעי המשבר
וכן,מותר לבכות ולשחרר את הכול
אבל חשוב לזכור זה לא להישבר לא לתת למה שקורה להשפיעה עלייך יותר מדי
לקחת הכול בפרופורציות הנכונות
להסתכל תמיד על חצי הכוס המלאה והכי חשוב לא לשמור בבטן לספר לאנשים קרובים אלייך
להתעודדד כי חיים רק פעם אחת וצריך לדעת לנצל אותם על הצד הטוב ביותר
אוהבתךךךךךךךךךךךךךך
ופה בשבילךךךךך!!
מור'צי 😊
תודה בנות 😊
מעריכה את זה.
והכל יעבור-
כרגיל.
יפה שלי.. זה לא כ"כ נורא אמרתי לך שיש לזה פתרונות (=
מדהים !!
אהבבתי [:
יכוול להיות שאני מתחילה לאהוב אותך גם בשירים . חח
והנוששא !?
כ"כ מווכר ליי .
כוולם משתנים פתאאום ,
לטובה ולרעעה .
זה פשוט מוזררר
אני בדיכאוןןן רציני ופתאום קראתי תשיר הזה וכל כך התאים לי ):
מקווה שזה יגמר
QUOTE (אוהבת-וכואבת @ 09/12/2006) מאמיי קורה שמתאכזבים מאנשיםם
אחרי הכל אפחד לא מושלםם
אנחנו רק בני אדם=/
אל תדאגיי יהיה טובב...
זה רק יום לא מוצלח=[
אוהבתת אותךךך
ופה ב=ש=ב=י=ל=ך!
מאיה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה עם כולן חיחי
יהיה טוב 😊 😊