-גן עדן-
כשאמרת שיהיה בסדר
למה התכוונת?
כשאמרת שנחזור
נחזור לאן?
כשאמרת שאסור לאבד ת'תקווה
לא יכולתי להגיד לך שכבר איבדתי אותה..
מסתכלת החוצה
הכול נראה אותו הדבר
החיים ממשיכים
רק אתה אהובי..
כבר לא איתי..
נמצא בגן עדן
לא יודעת מה עשיתי
איפה טעיתי
למה עכשיו אני בלעדיך
למה לא יכולתי להגיד לך שרק אותך אהבתי
כשעוד יכולתי לעשות זאת..
עכשיו אתה למעלה, מביט בי
מסתכלת החוצה
הכול נראה אותו הדבר
החיים ממשיכים
רק אתה אהובי..
כבר לא איתי..
נמצא בגן עדן
כשאמרת שאתה אוהב..
לא יכולתי להגיד לך שזה הדדי
פחדתי להפגע אהובי
בעבר כבר נפגעתי בגלל האהבה
זוכרת את הלב השבור שהיה לי
בגלל האחד שלא אהב אותי
מסתכלת החוצה
הכול נראה אותו הדבר
החיים ממשיכים
רק אתה אהובי..
כבר לא איתי..
נמצא בגן עדן
בכית ולי נשבר הלב
רציתי לחבק אותך
אבל משהו עצר בעדי
רציתי להגיד לך..
דברים שעכשיו כבר לא יכולה להגיד
אתה למעלה ואני למטה
מסתכלת החוצה
הכול נראה אותו הדבר
החיים ממשיכים
רק אתה אהובי..
כבר לא איתי..
נמצא בגן עדן
אז איך בגן עדן אהובי?
אני מצטערת על דברים שלא אמרתי
מצטערת על דברים שלא עשיתי
מצטערת על הפחד שלי..
הפחד שלי להפגע..
להפגע שוב
מסתכלת החוצה
הכול נראה אותו הדבר
החיים ממשיכים
רק אתה אהובי..
כבר לא איתי..
נמצא בגן עדן
*********
איך?!?! =)
תגיבו ב'





