איך לאחר כל כך הרבה זמן,
אני נזכרת ברגעים שלא יישכחו לעולם.
איך בין רגע הכל נעלם,
כלא היה כלל.
איך תמיד הגלגל מסתובב,
ופוגע לאדם בלב.
לפעמים הוא לטוב,
ולפעמים לרע.
לפעמים לעצב,
ולפעמים לשמחה.
כואב להיזכר בעבר,
איך שהכל היה טוב,ונגמר.
כואב לחיות באשליות,
שלא יתקיימו לעולם.
למה החיים אותנו מאכזבים?
לפעמים זה קשה לנו בפנים.
אסור להישבר בכל מקרה,
כי זה דבר לא שווה.
צריך לחשוב לפני כל דבר,
למרות שפתאום הכל נגמר.
עוד יהיה בסוף טוב,
המלאכים ירדו אלינו מן השמיים.
עוד יהיה בסוף טוב,
והמזל יחזור אלינו כפליים.
איך ? 😨
😁





