QUOTE (stanik @ 10/12/2006) QUOTE (chen-daskal @ 10/12/2006) יאו אהבתי ביותר;]
התגעגעתי😛
מוזמנת לקורא את הסיפור שלי ושל אורטלי
אני אקרא, רק שתדעי אני מזה עצבנית עלייך, כי לא המשכת ת'סיפור שאהבתייי
חח לא היו לי תגובות בכיף הייתי ממשיכה
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

