" $ - הייתי רוצה לזרוק את הזמן לאחור
להגיע לאותו מקום מפגש ולהתחיל הכל שוב ,
לשמור עלייך כמו על אוצר
לדעת שהכל התחיל ולעולם לא נגמר ,
להביט בעיניים שלך ולראות את כל האהבה
ולהרגיש שבין ידייך יותר לא אבודה .
כשאני לא איתך - מרגישה שאיני חייה
שיש עמוק בתוך הלב שלי סדק ,
כשאני לא איתך - הכל לפתע אבוד
נדמה שרובצת עליי קללה ,
כשאני לא . . א - י - ת - ך .
חוזרת לאותו שביל שממנו ברחת
מרימה את התמונות שלאוויר השלכת ,
בגלל כל הכעס וכל העצב שנבע ממך
איבדתי את הגאווה שלי - איבדתי אותך ,
והיום אני מתה שתאחוז שוב בידי
ולראות אותך עוד הפעם - לצידי .
כשאני לא איתך - מרגישה שאיני חייה
שיש עמוק בתוך הלב שלי סדק ,
כשאני לא איתך - הכל לפתע אבוד
נדמה שרובצת עליי קללה ,
כשאני לא . . א - י - ת - ך .
פשוט מושלםםם אהבתיי
מלא באהבה מאמי
יש לך כישרון אל תפסיקי לכתוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מדהייייייים
מרגשששש
ואני מקווה שהכל יסתדר=]
פה בשבילךךך
3>
מאיוש
כמה כישרוןןןןןן=]
תמיד רוצים לחזור אל העבר
רקאז מבינים כמה שהתבגרנו...
^^
תודה מתוקה , [:
צודקת לגמרי..
מהממם !
הכתיבה שלך כל כך יפהה..
אהבתי [:
אהבתתתי (:
הזכיר לי ת'שיר של מאיה בוסקילה -
" איתך הלב לא שואל שאלות
איתך לא מחפשת תשובוות . "
ווווווווווווווווווווווווווווווווואאאאווווווווו!!
תותי איזה יאפההההה
איזה כתיבהה
אני בשוקקק
את פשוט מוכשרתתת
אהבתי נוראאא
לפ יוווווווווווו
ואל תפסיקי לרשוםםםם
מור'צי 😊
וואיייי כל השירים שלך...אינ לא יודעת אם את כותבת עליייך או סתם
אבל אני כל כך מזדהההההה איתםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!
כאילו כתבת אותם עללליייייייייייייייייייייייייייי
מהמםם חולה על הכתיבה שלךך!$
תודה בנוווות 😊
ובכל שיר שלי תמיד יש משהו עליי,
זאת המוזה חחחחח
לאאאב יוווו 😛
אררווסהה,זה כ"כ ייפפפפפפפפפפפפהה!!@@#$%
באמת אבבל!
מדהים מדהים ועוד פעם מדהים!
ארווווסי [:
תודה נשמה שלי!!!!