זה לא קרה סתם..
תמיר: אז איך זה קרה אתה יכול להסביר?
לא ידעתי מה לומר
איך להסביר לו ש..
תמיר: אתה מוכן לדבר כבר?
רון: טוב תראה..
חשבתי לבוא אלייה בהפתעה..
לעשות לה איזה משהו נחמד
לקחת אותה למסעדה ושם לתת לה טבעת שקניתי במיוחד בשבילה
אמיר: נו ו..מה היה?
רון: אז..
נכנסתי לחדר שלה וראיתי אותה עם..
דיי אמיר אני לא יכול בוא לא נדבר על זה..?
אמיר: אחי אתה עושה טעות אל תשמור את זה בבנאדם
תסביר לי זה יעשה לך רק טוב אני אומר לך
לא יכלתי להמשיך לדבר
הרגשתי שאני נחנק
שאין לי אוויר
רו : אז נכנסתי לחדר וראיתי אותה מתנשקת עם אחר..
אחרי שנתיים פתאום נמאס לה..נתתי לה הכל והיא הייתה הכל
וככה פתאום היא בוגדת בי ועוד ביומלדת שלה
אני אומר לך אחי אפעם לא נפגעתי ככה מבחורה
זהו החיים שלי לא שווים יותר אני רוצה למווות תעזור לי בבקשה
אמיר:
מ-ה?
אולי זאת הייתה טעות תנסה לדבר איתה
רון: לא..אני רוצה לשמוע עלייה בכלל בוא לא נדבר על זה טווב?
אמיר:
אוקי .. רוצה לבוא עליי היום קניתי נרגילה חדשה..
רון: בסדר אחי בתשע אני אצלך..
הטלפון מצלצל
הרמתי את השפורפרת
ושמעתי קול עדין קול שאני אוהב במיוחד
פתאום הלב שלי התחיל לפעום בחוזקה
הרגשתי שאני אוהב אותה יותר מאי פעם
זאת הייתה היא
היא : רון..?
היא: רון תענה לי בבקשה אני רוצה לדבר איתך
אני: מה מיתר מה את רוצה?
היא: רון אנחנו יכולים להפגש בבקשה ממך אני רוצה להסביר לך הכל
אני: אין לנו על מה לדבר איתו..את חופשייה עכשיו את יכולה לעשות כל מה שאת רוצה..
זה נגמר בנינו בי
היא: רון..נו חכה שניה אל תנתק
נתקתי..
לא הייתי מסוגל לשמוע אותה היא כל כך פגעה בי
הרגשתי מושפל הרגשתי שעכשיו העולם הולך להתהפך עליי
היה בא לי למות לקחת חבל ופשוט להתאבד לא היה לי יותר סיבות לחיות
ישבתיי עם עצמי בחדר ונזכרתי
איך אבא אמר לי תמיד : " אל תשבר אפעם תיהיה חזק אתה הגאווה שלי "
כל פעם אני שומע אותו לוחש לי באוזניי אתה הבן שלי אתה הגאווה שלי
את כל הדברים הכי יקרים לי בחיים לקחו לי..
אמא הייתה בולמת ומתה מאנורקסיה
ואבא נפטר בתאונה עם אופנוע
בגיל 13 אלוקים לקח לי את כל מה שאהבתי
ועכשיו איבדתי גם את האושר את מיתר..
אחים אין לי והדבר היחיד שהיה לי זאת מיתר מיתרי שלי..
שתמכה בי ברגעים הכי קשים של החיים..
וכמובן תמיר שמאז שהכרתי אותו לא השאיר אותי לבד!
דפיקה בדלת נשמעה...
לא האמנתי למראה עיניי..
היה זה.............
> אהבתם? תוכיחו !
והמשיך את הסיפור עוד היום..
יאא נשמע מענייין;]
הממשך
מומזנת לקרוא את הסיפור שלי ושל אורטלי בחתימה
מאמי יצצא מדהיים =]
הממשךך
שתוכלי..=]