מתבוננת בך , ובבטן הפרפרים משתוללים
חושק בך , הלב כבר הכניס אותך אליו בפנים
נוגעת בך , מחפשת דרך לאהוב
קורץ לך , יודע שתעשי לי רק טוב
אחרי בלי סוף אהבות נכזבות
אחרי אלף שברוני לב והבטחות שיקריות
מצאתי אותך , האהבה מורגשת באוויר
רוצה אותך , לא יכולה לנסות ולהסתיר
לוחשת לך מילות אהבה ושיר
מחייך , לא רוצה אותך להפסיק להכיר
מסמיקה , מוקסמת מהמחמאות
צוחק , לא מבין מה יכול להיות עוד
אחרי שנפגעתי , אחרי שכאבתי
אחרי שלמדתי את טעם האהבה
אחרי שבכיתי , אחרי שצחקתי
פתאום בלי שום הסבר , מצאתי אותך
ואם תאמר לי שכאן זה נגמר
ואם תאמרי לי שלא תהיי בשבילי גם מחר
לא יודעת כיצד אגיב
לא יודע האם אשיב
מתפנקת בין זרועותייך, נהנית ממגע ליטופייך
מרגיש בעננים, בלעדייך אין לי טעם לחיים
אז פתאום התאהבנו בלי שום הסבר
לא רוצה למצוא את עצמי עם מישהו אחר
יודע שאת האחת בשבילי לכל החיים
ואפילו הלב .. כבר מרגיש זאת בפנים
(:
יאו זה כל כך יפה
ומרגש רואים שיש אהבה;]
יוואאווו זה קטע מושלםם
כמוך וכמו שכל בר שאת כותבתתת
אל תפסיקי לכתוב לעולם!@#
אוהבת אותך..
ונעלמת לי מותק..
שלחי הודעות מידי פעםם בובי =]
אוהבתתת המוןןן
רותמי =]
בובהה את כותבת מהממם
ואני שמחהה שהולך לך טוב=]
רק שימשייךך.. טפוטפוטפו
טנקקקס , אבל מצחיקולות הקטע לא עליי !!..
הא חח ואאלה?
לא נורא בכל זאת נותןו הרגשה טובה;]
אוייייייייייייייייייייי
לירונצוקקקקקקקקקק
איזה מדהיםםםםםםםם
אני בעצמי חייכתי שקראתי את זה זה פשוט חימם את הלב
פשוט מרגש חודר
עמוק שכזההה
אין מה להגיד את פשוט מוכשרתתתת
וזה משה אנ י אוהבת בכתיבה שלך
היא כל כך אמיתי שבקלות אפשר לחשוב שמה שכתבת
זה עלייך שזה פשוט מדהיםםם
אהבתי נוראאאאאא
אל תפסיקי לרשוםםםם!!!
אוהבתךךךךך
הכי שישיישישיישי
מור'צי 😊
אוווי אתן כאלה מתווקות , אני הכי אוהבת אתכן שיש ..
ומורצ'י !? אין לך מושג כממממממממממה ..
אז המון תודה (: ,שמחה שאהבבתןן..
וואאוווו !!!
מדדהיםםם !
אחד הקטעים היפיםם !
יש לך כתיבהה כל כך חודרתת..
פשוט מוששלם, אין מילה אחרת לתארר..
אוהבתת אותתך
ליאני (:
תודה ליאאאני , אוהבת אוותך !