שנייה של תקווה..
שנייה של שמחה..
שנייה של אומץ..
שלוש שניות, עוד קצת ודקה.
שנייה של שלווה
שנייה של שינוי
ועוד כמה שניות של זיכרון!
צעד אחורה, צעד קדימה ואז נפילה..
עוד שנייה התבספה לי כבר יותר מדקה.
ובשאר הזמן שוררת דממה.
דממה של אמת.. שידעתי אבל התעלמתי
דממה שהתפרצה מתוך השתיקה הארוכה..
כולם הסתירו אבל אני ידעתי בלב.
כולם שתקו כדי שאני לא יתאכזב.
כולם שקרנים!! סוף סוף אחד אמיתי..
ידעתי, הרגשתי!! למה כל כך חיכיתי!?
אני יעשה מה שרציתי.. עכשיו יותר מכל!
אני לא ישבר, אני לא שוב יפול!!!
אני יראה לכולם, שגם בלעדיהם אני כמו גדולה..
יתגבר על הכל.. ואהיה חזקה.





