לחיות בחלום
לגלות זו מציאות
זה בסוף מתפוצץ כמו בלון
ואז התעוררה לה פתאום התמימות.
התחזקתי, נשברתי, בכיתי, צעקתי, עזבתי החלטתי
שזהו נשבר לי!
עבר לי, חזר לי, עבר לי חזר..
לא יודעת מה לעשות זה פשוט לא נגמר.
ועד שנעלם.. נשארה עוד טיפה..
הדמעה נמחקה והאכזבה התמוגגה..
הקנאה נשארה עם טיפונת תקווה..
מה קרה פתאום?! מאיפה היא נשארה?
כאב לי, צרב לי, כמו חרבות בלב..
אבל סלחתי למרות שזה הכי כל כך כואב..
למה נראלי?! זה לא הגיוני..
מפחדת לנסות שליבי לא יחזור שוב פעם למצב ההתחלתי =[
-זוהר-
זוריייי
ואווווווווווווווווווווו
אני בשוקקקקקקקקק
איזה שירררר
ח=ז=ק
אהבתי נוראא למרות העצב
והכאב שאת מביעה בשיר
אסור לאבד את התקוות אפילו שהם נראות לך
פשוט בולשיט אחד גדול
כי הם פשוט מחזיקות אותך על הרגליים
ואולי...יהיה יותר טוב מחר לא להתייאש
אוהבתתתתתתתתתת
ופה בשבילךךך
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 07/12/2006) זוריייי
ואווווווווווווווווווווו
אני בשוקקקקקקקקק
איזה שירררר
ח=ז=ק
אהבתי נוראא למרות העצב
והכאב שאת מביעה בשיר
אסור לאבד את התקוות אפילו שהם נראות לך
פשוט בולשיט אחד גדול
כי הם פשוט מחזיקות אותך על הרגליים
ואולי...יהיה יותר טוב מחר לא להתייאש
אוהבתתתתתתתתתת
ופה בשבילךךך
מור'צי 😊
^^^
מהההמממם=]
אל תפסיקיי לכתווובבב
אוהבתתת
ופה בשבילךך
3>3>
מאיה
פשוט מקסים
אני עם דמעות
לא יודעת למה אבל ממש ריגשת אותי
מאמי יש לך כתיבה מרתקת
את מוציאה מלא רגשות
פשוט מושלם מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ממש יפה, יש לך את זה.
אהבתי מאוד.
מהמםם ונכוןןן עליי מאודד!
השיר הזה מחוק מבחינתי!
תודה על התגובות.
איך הכל משתנה בשנייה.