רק הנגיעה שלך עושה לי שמח
רק הנשיקה שלך עושה לי טוב
כשאני עם אחר אני נגעלת
מגעילה את עצמי ולא מסוגלת
מנסה לשכוח אבל הלב לא רוצה
כבר שנה אני תקופה באיזה מחשבה מטומטמת
שאולי בסוף אתה תיהיה לי
לא משלימה עם העובדה שאתה אותי
לא אוהב
רואה אותי בתור ידידה אבל אני
אני לא רוצה ולא מוכנה/;
סתם תקופה שהכל חוזר אלי סאממ'ק 😢
מאמי זה מקסים אבל עצוב
את חייבת להיות חזקה
תרימי את הראש ותילחמי
תמיד יש סיכוי ואפשרות שיצא משהו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מאמי
למרות שאני יודעת שאין מצב בניינו כבר//;
אל תוותרי בובה אף פעם אי אפשר לדעת
שווה לך לנסות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^^^
מצטרפת...
תילחמי! אל תוותרי!
אני בטוחה שיכול לצאת מזה משו טוב 😉
בהצלחחחחחה
3>3>
מאיווווווש
QUOTE אל תוותרי בובה אף פעם אי אפשר לדעת
שווה לך לנסות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בדיוק^^^^^^^
פה בשבילךךך
תמיד...
מור'צי 😊
נלחמתי כבר/;
ושום דבר לא יצא
עכשיו אני צריכה רק להילחם נגד הרגשות שלי
יפה מאוד, אבל עצוב =\
"כל עוד הנר דולק אפשר לתקן".
אם אתם עדיין מדברים, יש מצב שתחזרו, אבל אל תוותרי.
יפה מאמי וכמו האחרות אל תוותרי
להלחם נגד הרגשות שלך את לא תצליחי
בשביל שהרגשות יעלמו צריך זמן
ופה זאת ההחלטה שלך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כןן אני מבינה את זה/;
אחח יהיה טוב אני בטוחה
יפהה שללייייייייי 😢
איזה עצוביי
אם את צריכה משהו אני באיסיי
אוווווווווהבתת
מללאאא
ואל תוותריי !
שבתת שלום
גממממממממממאני
מוווווווווווואה עליייך