ורק אחרי שהיא לא תתייחס
ורק אחרי שהיא כבר לא תאהב
לך בלב? כן זה ייצבט
זה יהיה לך אכפת
אתה תעריך את הזמן שלך היא חיכתה
אתה תבין מהו ערכה של האהבה
אתה תעריך את הזמן שלך היא ציפתה
אתה תצטער על אותו כאב שגרמת לה
ורק אחרי שזה יהיה מאוחר מידי
ורק אחרי שהיא כבר אמרה די
רק אז תבין
ורק אז תדע
שרק לך?
היא כל הזמן חיכתה
שרק אותך?
היא באמת אהבה
שבלעדיך?
היא כבר לא יכלה
היא כל כך רצתה,ובמקום לצעוק רק לחשה
היא כל כך ציפתה, ומקום לחכות, היא בסוף ויתרה
מאותה אהבה, אהבה כל כך תמימה
נשארה רק אכזבה
אכזבה ובעיקר המון כאב..
כאב שאת הלב השבור לא עוזב..
כאב שאת ליבה מציף..
כאב שאת הלב ממלא..
ובמקום למצוא תקווה חדשה
היא יושבת לבדה ופשוט מחכה..
אולי לך, אולי לאחר
ומי יודע מתי זה יגמר?
ורק אחרי שהיא כבר לא תאהב
הוא פתאום יבין.. כמה שאותה הוא אהב..
אוקיי.. אז ככה.. בהתחלה כתבתי מה שהרגשתי וזה באמת התחלה של משהו עליי..
אבל אז זה נהיה משהו מוזר כזה..
לא יודעת איך להסביר.. אבל בכללי? הקטע לא הכי עליי..





