פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

עכשיו אני יודעת אהבה מהי

✍️ lital902 📅 05/12/2006 23:48 👁️ 360 צפיות 💬 7 הודעות
היי כולם:]
תראו...אני יספר לכם עכשיו משהו שקורה לי בימים האלה..
אבל עם שמות אחרים..
זה סיפור שהוא לא יהיה בהמשכיםם אולי 2-3 פרקיםם ואם ייצא יותר מה טוב.
מקווה שתעזרו לי!



קוראים לו טל, הוא בכיתה שלי כבר שנתיים.
מכיתה י' אני אוהבת אותו כ"כ!
אף פעם לא היה לי את האומץ הזה לומר למישהו,
שאני אוהבת אותו..בחיים לא!
ואותו..כל כך אני אוהבת, וזה קשה.
כי הוא לא שם לב לזה בכלל.
שנתיים אני אוהבת אותו, והוא צוחק איתי מדגדג אותי
(צובט אותי בשניצלים😛).
אז אחרי כמה זמן..שלחתי לו הודעה באייסיקיו ושאלתי מה נשמע אז הוא אמר לי שהכלל מדהים מצויין וכאלה.
אז שאלתי למה, והוא אמר לי, בגלל קורל, מיזאת עדי שאלתי...הוא אמר לי "חברה שלי".
הבנתי שהוא בכלל לא השתין לכיוון שלי..הוא היה כ"כ מטווררף עליה כמו שאני מטורפת עליו כמעט.
אז חשבתי..אולי נחכה(?!)
אז עברו שבוע שבועיים שלוש ארבע חמש...
אחרי חודש ושבוע...חיכיתי עד ששמעתי שהם נפרדו.
היה לו כל כך קשה..(גם עכשיו קשה לו ד"א).
ראיתי אותו בוכה, הוא אהב אותה כמו שהוא לא אהב מישהי בחיים!
היה לי כואב יותר ממנו, לראות אותו ככה.
הוא החזיק את הלב שהוא חרט עליו עדי&טל,מישש אותו , הסתכל, ובכה.
לא ידעתי מה לומר, אף פעם לא הרגשתי כזה דבר.
כי כבר ארבע שנים שלא היה לי חבר.
לא ידעתי איך זה, מה צריך לומר, מה אפשר לעשות, למענו.
כאב לי אבל אמרתי לו שהיא לא שווה את הדמעות שלו, קיוותי שזה יעזור.
בקיצור...
עברו שבועיים, הרגש שלי אליו כל כך התחזק!!
אני כל כך רוצה אותו שזה מטורף כבר!
אני חייבת לספר למישהו, חשבתי.
סיפרתי לכל מי שאני מכירה ושאני יודעת שיעזור לי באמת.
אמרו לי ..לכי על זה, תספרי לו.
חלק אמרו שלא כדיי.
אבל אני החלטתי בסופו של דבר לספר לו!
אז דיברתי איתו וקבענו להיפגש במקום מסויים.
אחרי שצילצלתי אליו הוא ירד למטה, ואמר שהוא יורד לדקה!וזהו!
הוא היה כל כך רציני.. 😯
אז ניסיתי לומר לו הרבה פעמים..ולא יצא לי.
עד שרמזתי ורמזתי והוא כבר הבין..
הוא אמר לי שיש לו מישי שהוא חושב שהוא מרגיש אליה משהו.
אבל הוא עוד לא בטוח.
אז אמרתי לו טוב תעשה מה שבאלך אני אמרתי מה שאני מרגישה:|
אז התחלנו ללכת, והיה כל כך קר!
והוא ירד למטה עם פיג'מה!
והוא נורא התבייש..למרות שלא הבנתי למהה..כולה פיג'מהה ב11 בלילה:]חח
הוא נראה טוב בכל מצב=]
אז התחלנו ללכת והוא אמר שקר לו אז הוא שם את היד שלו בתוך היד שלי..
ונשען עליי.
אח"כ הגענו ליד הכביש ולא ידעתי לאן לפנות.
אז הוא אמר לי "לאן את הולכת"?
אז אמרתי לו אין לי מושג וצחקקתי:]
הוא עמד מאחורי..חיבק אותי, הכניס את היידים שלו לתוך בכיס של הקפוצ'ון שלי
וחיבק אותי חזק, ושם את הראש שלו על הכתף שלי.
אמרתי לו שפחדתי לומר לו שאני מרגישה אליו משהו אז הוא שאל אותי למה וזהה
אז אמרתי לו "כיאולי תחשוב כזה מה מאיפה היא נפלה עליי וכאלו" אז הוא אמר לי "מפתאווםם אני בחיים לא יחשוב כזה דבר"..
אז אח"כ..הוא סובב אותי אליו פנים מול פנים..
וכמובן שהוא בדק שאפחד לא רואה אותו עם הפיג'מה מרוב שהוא התבייש..חח
ואז הכניס שוב את היידים שלו לכיס הקדמי שלי..ושאל "מה יש לך חוץ ממסטיקים ופלאפון שמה?"
אמרתי ..."כלום"..
אז אח"כ הוא נתן לי נשיקה על הלחי...כולי הסממקתי כמו ילדה קטנה..
בכל זאת...שום נשיקה 4 שנים!!!(כן כן עלובב אבל אמת)
אז החזרתי לו.
ואז הוא כבר נתן לי נשיקה בפה..וזה הוביל לעוד אחד ועוד אחת...
התחבקנו בערך חצי שעה...וכל זה במה שהוא אמר לי שהוא יורד לדקה!
אחרי חצי שעה הוא אמר שהוא הולך...הוא אמר לי תגידי שלום...
אז אמרתי בצחוק כזה.. "שלוםם"...חח
אז הוא אמר לי "טובב אם ככה את סבבה" והתכוון ללכת...
אז באתי לכיוון שלו ואמרתי לו..."מפתאום ככה"..
והבאתי לו נשיקה בפה=]
ואז התחבקנו שוב ולחשתי לו באוזן "אני אוהבת אותך כל כך!"
פעם ראשונה שאמרתי כזה דבר לבן!
!!!!!!!@$@#!!!!
ואז דרכינו התפצלו וחזרתי הבייתה כולי שמחה ומאושרת!
למחרת בבצפר..
נכנסתי לשירותים של הבנות..
ומבלי לשים לב..הוא בא אחרי..
והיינו שמה לבד..
אז אמרתי לו..."מה אתה לא אומר לי שלום פתאום!?"
אז הוא בא ונתן לי נשיקה בפה..וחיבוקק גדול גדול.
הייתי כל כך בענניים!!! אולי סופסוף החלום שלי במשך שנתיים התגשםם!?
אולי ניהיה ביחד?!
יייששששששששששש, אמרתי לעצמי בלב!
רק...שבצהריים...קיבלתי הודעה באייסיקיו...
_______________________________

טל כיתה:
מאמי יש לי משו לומר לך...

טל כיתה:
בסוף כנראה שיהיה משו ביני לבין זאתי מהשכונה...
אז לא תוכלי לומר לי יותר שלום כמו היום בבוקר...סורי=[
________________________________

באותו רגעע...
שיניתי את השם שלי באייסיקיו מ ליטטטטלללוווללה!#!#$!@😛
לליטל
שמתי שירי דיכאון סיננתי כל דבר שבא איתי במגע עם אחרים (טלפונים, אייסי מסן הכלל!)
מאותו רגע...החיים שלי שחורים!
דיכאון ודיכאון..
חשבתי שאני מתה...
למה אתה מנשקק ומחבקק שאתה רוצה מישי אחרת לעזאזלל!?!?
למה?! למה לפגוע בי ככה?!@
כל כך הרבה שאלות...
ואף תשובה:\
היום פתחתי את "שעת השין" שלהם..
וראיתי "טל מ---- בן----- תפוסס ל----"
כל כך כאב לי...
כל כך שאפחד לא יכול להבין כמה!
חברה שלי ביררה אצלו והוא אמר לה שהילדה הזאת שהוא חבר שלה..
היא סתם שרמוטה והיא יורדת לו חופשי...
אבל אני לא יודעת אם להאמין לזה..הוא אמר לחברה שלי..שהוא לא כל כך אוהב אותה..
אבל היא אוהבת אותו מאוד!
אולי הוא אוהב אותה רק בגלל הירידות והכל...אבל אני לא יודעת מה לחשוב..
אני בבלבלות כל כך חזקות!
כל אחד אומר לי "יהיה טוב".. אבל אני יודעת שלא יהיה טוב..
כואב לי...ואני לא יודעת מה עלשות..
(ועכשיו שאני כותבת לכם את זה הדמעות עומדות לי בעיינים)
כל כך קשה...
לחכות שובב עד שהקשר שלהם יסתיים?!
חלק אומרים לי להמשיך הלאה...אבל אני לא יכולה כבר שנתיים אני רוצה את הבנאדם הזה!
אני לא אמשיך הלאה!
אמרו לי אל תתיחסי אליוו...חלק אמרו כן תתיחחסי...
אני ל-א יודעת מ-ה ל-ע-ש-ו-ת!

בבקשה אשמח אם תעזרו ליי...
באלי למ-ו-ת-!
😢

אני יקרא שאני יחזור מהבי"הס
דיייי מאמי....
הוא עוד יחזור אליך על 4..!!!
הוא לא שווה את הדמעות שלךך..!!!
אל תדברי איתו...
ואם כן..אז היי וביי..ותראי לאן זה יוביל....
אם את צריכה משו אז..
324886971...


יהיה טוב...
-יסווו-
את צריכה להמשיךך הלאה
אתתת סתם נפגעת עכשיו . אל תתיחסי אליו תחשבי שהואא אוויר
ותראי עוד איך הוא יתחנןן להיות איתך!@!


רק אחרי שמאבדים מישו מבינים כמה הוא חשוב
מאמי למרות שזה קשה תמשיכי רגיל ותנסי להתרחק ממנו והכי חשוב תחייכי :]
שיראה שאת יכולה גם בלעדיו והוא יבוא כמו כלב וגם אם לא הלך הנסיך יבוא המלך
יהיה טוב בע"ה
תודהה רבה רבה לכם!!
אני באמת ינסהה..
למרות שכל כך קשה לי..
אני מקווה שהוא יחזור אליי כמו שאתם אומרים לי😊
ואם לא...
כנראה שאלוהים לא רוצה שאני יהיה איתו:\

אוהבת כל כךך!!!!!1
*ליטללוש*
אני חושבת שהוא סתם שבלל
עם הוא מנשק אותך וזה נותן לך לחשוב שיש בינכם משהו או שיכול להיות ואחר כך בא ומספר שיש לו חברה
שכחי ממנו עדיף לך ככה למה יש לי תחושה שהוא יפגע בך
אוהבת מלאאאא 😁
QUOTE (סהרוש_הנסיכה @ 06/12/2006) מאמי למרות שזה קשה תמשיכי רגיל ותנסי להתרחק ממנו והכי חשוב תחייכי :]
שיראה שאת יכולה גם בלעדיו והוא יבוא כמו כלב וגם אם לא הלך הנסיך יבוא המלך
יהיה טוב בע"ה
צודקקקקקקקקת!! ^^^

בהצלחהה בובהה
ופה בשבילךך3>3>

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך