[B][SIZE=1]
אאמ. 😊
אז ככה.
זה התחיל כשהוא התקשר אלי,
ואמר לי "לירון אני צריך לראות אותך עכשיו"
שמעתי בקול שלו שמשהו לא בסדר,אבל לא רציני לדמיין דברים שבסוף לא יהיו נכונים.
אז הלכתי הכי אופטימית שיש,לבית שלו..
אמא שלו פתחה לי את הדלת "היי לירון חמודה,עומר למעלה"
אמא שלו מאד נחמדה,באמת אחת הנשים הנחמדות שאני מכירה..
עליתי במדרגות ואז התחלתי להגיש את תחושת "מה הוא הולך להגיד לי.."
הלכתי במסדרון,וראיתי את אח שלו (כי הדלת שלו הייתה פתוחה) הוא היה שקוע במחשב ושמע מוזיקה..
חתיייך ביותר 😛
חחחחחח
נכנסתי לחדר של עומר,מיד הוא קפץ עלי ונתן לי חיבוק,נישק אותי אחרי שכבר שבועיים לא ראיתי אותו..
אני אוהבת אותו.
כשהוא נוגע בי אני פשוט מרגישה בעננים,אין דרך יותר טובה להסביר את זה.
😁
עומר: "תגידי,את כבר לא אוהבת אותי?"
אני: בטטטטח שכן ! אתה האוצר שלי.
עומר: "נמאאאס לי לשמוע מכולם,שיש לך מלא ידידים ואת כל הזמן מתחבקת איתם וזה.."
אני: מה אנחנו בכיתה א'? חיבווווק זה אססון כ"כ גדול?
עומר: "לא יוודע איך להסביר את זה..אני מרגיש שאנחנו לא כמו פעם"
אני: אז אתה רוצה שנגמור? זה מה שאתה רוממז?
עומר: לא,ממש לא..אבל אם זה ימשיך ככה,זה מה שיקרה בסוף.
אני: עוממר,יפה שלי ! אני לא ידעתי שזה מעצבן אותך שאני כל כך קרובה לידידים שלי,
מבטיחה לך שמעכשיו זה ישתנה "אני אווהבת אותך."
וקפצתי עליו וחיבקתי אותו חזק חזק,
ונשכבנו על המיטה..
סתם מסתכלים אחד על השני..ממש בעיניים,
ואז עומר אמר לי "אני אוהב אווותך,לירון את כל החיים שלי.."
שתקתי,וחייכתי חיוך חמווד כזה.
אחחחרי הרבה זמן של מבט אחד בשני..
עוממר בא ביציאה "אאאז מה עושים היום?"
אני: מממ בוא נעשה משהו מעניין באמת?
עומר: קניון.?
אני: בטטח.
אז עומר התלבש ויצאנו..
נכנסנו לקניון מחובקים,כ"כ כיף לי איתו. הוא יודע להצחיק אותי ולספר לי דברים מעניינים,
לא ימאס לי בחיים רק מלהסתכל עליו.
אה! בכלל לא סיפרתי לכם עליו..
עומר בן 16 כיתה י',
גבוה (לא כ"כ!) רזזזה, עיניים ירוקות כאללה,
שיער שחור.
הוא חתיייך. 😂
אני,
לירון.
בת 15 כיתה ט'.
קצת יותר נמוכה מעומר שיער חום,עיניים ירוקות דבש,
רזה, חח חתיייכה 😂
סתתתתם D;
חחחחחחח
קיצר הלכנו,
קנינו טיילנו בחניות קנינו אוכל,וישבנו לאכול.
אחרי כמה זמן עומר אומר לי שהוא צריך לשירותים.
אוווקי,
הוא הלך.
עככשיו אני רוואה הוא כבר רבע שעה שם,
אני הולכת לשירותים (לבדוק אם הוא לא טבע חהחהחהחהח XD )
ואתתתתתתתתם לא מאמינים מה פאקינג ראיתתי !
"אני לא מאמינננה ! "
😮
תישארו עם טעם לעוד,
עש לפרק הבא.
אווווווהבת 3>
התחלה יפההההההההההה
תמשיכיייייייי!!!!!!!!!!!!!
-יסווו-
יאא איזה יפה תמשיכי תמשיכי מאמי אני סקרנית
אהבתי בטיירווףף;]]
את כותבת מדהים
מוזמנת לקרוא תסיפור שלי ושל אוטלי;]
בפרק הקודם:
עככשיו אני רוואה הוא כבר רבע שעה שם,
אני הולכת לשירותים (לבדוק אם הוא לא טבע חהחהחהחהח XD )
ואתתתתתתתתם לא מאמינים מה פאקינג ראיתתי !
"אני לא מאמינננה ! "
פרק שני...
הוא פפפשוט פאקינג רשם על איייזה דלת של תא,
"לירווון אני אוהב אותך !"
קפפצתי עליו וחיבקתי אותו כ"כ חזזק.
ואז אייזה זקן נכנס,
כאיילו אין זה הפאקינג מזל שלי..
עכשיו מה הוא עוושה?
הולך לקרוא לאיש ביטחון שיעיפו אותי ועומרצ' מהקניון \=
חהחהחחהחחהחה XD
אאז אני ועומר עשייינו ריצת מרתון,
ליד הקולנוע, מקום לגמרי מבודד.
הסתכלנו אחד לשני בעיניים,
ואמרתי לו..
"אתה רואה מה השטויות שלך עושוווות?"
"חחחחח. זה בגלל שאני אוהב אותך כ"כ.."
"חחחחח,אתה אווהב אותי,עד שתגיע מיישהו כוסית שתטריף אותך.."
"ללללא ! אני אוהב רק אותך,את יוודעת את זה."
"מתתתה עליך !"
"אני יותר.."
חחחחחחחחח
הוא התקרב אלי וחיבר אוותי חיבוווק כזה נעים,
"אני לא יודע מה אני יעשה בלעדייך.."
שמתי לו אצבע על הפה ונישקתי אוותו.
למה צריך לדבר כ"כ הרבה?
חחחחחחחחח
אוווקי.
מחר חוזרים לביה"ס,
מחופפש חנוכה [:
הלכתי הבייתה,ברווור שעומר ליווה אותי הבייתה.
זה היה 9 בערך,נכנסתי הבייתה אמרתי לכולם לילה טוב והלכתי "ליישון".
חחח
אירגנתי מה אני ילבש מחר וכאלללה 😂
הייתי קצת באיייסי+מסן והלכתי לישון.
בבוקר קמתי עם מצרוווח מעולה, התלבשתי התארגנתי ויצאתי לבית ספר.
כל בוקר הייתי הולך עם חברה שלי מוריאל,
מוריאל הייתה אחת הבנות שהכי מבינות אותי. חח אני אוהבת אותה ! 😛
אוווקי נכנסנו לבית ספר,
וראיתי את עומר כזה מתחבק עם מישהי,
מיששששהי, ירדן שהילדה שאאאני הכי שונאת בעולם !
ואני בכלל שונאת שהוא מתחבק עם בנות אחרות,
כאייילו מה הוא לא רק שלי?!
חחחחחחחח
סתם סתם אני יודעת שזה רק חיבוק,והם כווולה ידידים.
אבל זה כ"כ ברור שהיא רוצה לקחת לי אותו,ואני כ"כ לא יתן לה !
הלללכתי אליהם,חיבקתי את עומר כזה מסביב למותניים,
הוא הסתובב ונתן לי נשיקה,
"וווואי,הנה הילדה הכי יפה בעולם באה להגיד לי בוקר טווב"
אני: "בוקקר טוב חתיך שלי [: "
ירדן: "טוב אני מיותתתרת פה"
אני בלב: "כככן באמת.."
אחרי איזה שעתיים..ירדתיי בהפסקה לקנות בקיוסק שלנו,
ושוב ראיתי את עומר עם ירדן,
אמרתי כבר שאני כ"כ שונאת אותה,והיא כ"כ רוצה את עומר,רואים את זה !
אאז הלכתי ולקחתי את עוומר ולצד ואמרתי לו "מה פאקקקקקינג יש לך עם הילדה הזאת?"
עומר: "מה?"
אני: "אתתתה רוצה לספר לי משההו? אתם יווותר מדי ביחד ! וזה מה זה לא מוצא חן בעייני.."
עומר: "מה זה לא ! אני אוהב רק אותך,ואת יודעת את זה !"
אני: "די כבבבר עם זה,נמאס לי ! שוננאת את הילדה הזאת ואתה מתמזמז איתה מול העיניים שלי.."
עומר: "ווואי כשתרגעי דברי איתי,מה זה אין לי כוח אליך עכשיו !"
-הוא אמר ללללי? אין לי כוח אליך עכשיו..אוף ! מה עשיתי?-
תחכו לפרק הבבבבא ! 😊
תווודה על התגובות [:
אוווהבת אותכם 😛
זה יהיה דומה לסרט סיפור אהבה בלתי נשכח? או שבכלל אין לזה קשר?
אם כבר הסרטט..ראית אותו?! איזה סרט מדהיםם 😨 😨
ואוווווווו אהבתי תסיפורררר
מחכהה להמשךךךךךך=]