חיפשתי אותו היום , לא מצאתי
לא מרגישים את הפעימות שלי .. בשום דרך
גם אורון חיפש , ולא מצא
אולי הוא לא המתאים לחפש אותו .....
הלב שלי בטח מתחבא שם מאחרויי איזה שריר או שומן
וממש מתגעגע לחברות שלי ...
רוצה למצוא אהבה אבל לא מתאהב
הוא מתבייש
כבר שנה הוא לא יוצא .. הוא רק מסתתר מאחוריי בנים חתיכים ושווים .. ומתנחם שלפחות יש אותם
:\\\
לא הבנתי מאמי מה קרה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני לא מבינה
את רוצה להתאהב ולא מצליחה?
מה שזה לא יהיה זה יפה.. מרגש כזה!
אני בטוחה שאני אמצא !
הלב שלי תמיד איתך ..
אוהבת אותך
מבינה את עצמי ..
שיר אני אוהבת אותך מאוד
ליה תודה מאמי .
יש פורום "סיפורים ושירי אהבה"
לשם זה מתאים כל המיני קטעים האלו.
מועבר
מה יש לך ?
זה לא קשור לסיפורים ושירים .
זה נראה לך כמו שייר ?
זה מה שאני מרגישה !!!!
אל תנסו להבבין .
זה מה שיפה פה (:
שלא הכל מבינים ויודעים
אהבתי את הקטטטע עצממו .[:
אוי מאמוש זה קצר אבל מדהים תמשיכי לכתוב