[COLOR=blue][B]אוהבת ולא יכולה
מנסה להבין שעשיתי
שוב את אותה שגיאה
מנסה להרפות ולשחרחר
ממך,מאותה אהבה
שכל פעם יותר מכאיבה
והלב מפוזר לרסיסים
בכל מקום
זה אתה אהובי?
צד בך שלא הכרתי
עוד כתם שלא אהבתי
אוהב,בוגד,עוזב
שתיקה!
מה זו בכלל אהבה ?
לא יכולה לסבול
הכול שקט
ורק אצלי הכול רועש
הכול טוב ,
ורק אצלי
רע ומר....
מנסה להבין מדוע
שוב קרה
התאהבתי בך
אן לי שליטה
ושוב נער יפה
שישבור לי ת'לב
ואני יידע בסוף רק כאב
רוצה להשיב את התקופה היפה
זאת שהייתה ומזמן נגמרה
זאת שאולי לעלום לא תחזור
ואני יחייה וישאר
-מאחור -
אהבתם תגיבו לי אנשים 😊 KI]





