אתה מתעתע
אתה משתנה
אתה מתגעגע
אתה רוצה או לא רוצה?
מנסה לא לחשוב
אך זה חוזר.. הכל משחק בי שוב
אני רוצה לזרום..
לא להיתקע במקום
הולכת לפי הרגש
לא חושבת על המחר
כל מה שהיה.. בשבילי הוא עבר
מה שיש זה מה שקורה
אז מה אם אני יודעת שמחר הכל ישתנה?
אתה מתעתע
אתה משתנה
אתה מתגעגע
אתה רוצה או לא רוצה?
זה שוב קורה
אנחנו כל כך קרובים
זה רק אני ואתה
אני, אתה, הירח והכוכבים
והנה אתה מתקרב
ואני מתרחקת
אני כבר לא יודעת אם אני רוצה או לא..
אם אני יכולה או לא..
אם אסור או מותר
אם אפשר או אי אפשר
רוצה להיסחף עם הרגע
מנסה בכל כוחי שזה יצליח
רוצה לצעוד בשבילי הלב
לא לחשוב על שום כאב
ולא להיתקע עם המחשבות
שללא הפסקה מציפות
רוצה אותך..
כל כך רוצה..
אתה מתעתע
אתה משתנה
אתה מתגעגע
אתה רוצה או לא רוצה?
מדהיםםםםםםם
אהבתי נוראאאאאאא!
מזכיר לי קצת את עצמייי
תמיד את יודעת איך לגעת ולרגש בשירים שלךךך
פשוט אין מיליםםם
אל תפסיקי לרשוםםם
לפ יוווו
מור'צי 😊
מאמי שלי את כותבת מדהיםםםםם!
זה נוראא מרגש...
עשה לי צמרמורת!
אל תתני לו לשחק בך!
למרות האהבה את לא בובהה!!!
אוהבת אותך...
בהצלחה...
ותמיד פה בשבילךך!
3>3>
מאיוווווווווש
וואייי מהמםםם ..
אתת לא איודעת כמהה אני מבינה אותךך עכשיו ://
QUOTE (פיקולו @ 02/12/2006) מדהיםםםםםםם
אהבתי נוראאאאאאא!
מזכיר לי קצת את עצמייי
תמיד את יודעת איך לגעת ולרגש בשירים שלךךך
פשוט אין מיליםםם
אל תפסיקי לרשוםםם
לפ יוווו
מור'צי 😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי מאמי מרגש ויפה
נורא אהבתי מאמי
חולה עלייך
יאאא מהמם ומרגש את רושמת נפלא. 😁
ואל תיתני לו לשחק בך אוהבת אוהבת אבל את ל שווה אותו אם הוא ככה מתנהג אלייך 😠
מדההיםם..
פשוט קטע מושלםם כמו כל הקטעים שלך [:
הכתיבה שלך מרגשת ונוגעעתת..
אהבתי נוראא ((:
וואיייי ממש יפהה מאמייייייייייי
איך אני מזדהה עם ההתחלה... :/
תמשיכי לכתובבב מותקק =]
בננות תודה רבה לכן..
שמחה שאהבתן את הקטע הזה..
מצטערת שיש כאלו שמזדהות איתי..
זה באמת מצב מגעיל ולא נעים להיות בו..
אני חווה אותו ובאמת מרגישה שעוד שנייה אני משתגעת..
בכל מקרה תודה רבה לכככןןן =]
מווואאאאאאאאאעעעע =]