לבן
בטוחה, תמימה
אין פחד, חשש
חסרת דאגה.
ילדה קטנה שבאמה נאחזת
חייכנית, אופטימית
לחיים נסחפת..
אפור
מתחילה להרגיש
מגלה את הפחד
חושדת, סקרנית..
משקפיה הורודים מחלים להשחיר
נאבקת להבין
את החיים להכיר..
שחור
משתלט הרגש
מגלה את המחסור
מבינה שהיא עצמה רק חצי
וליבה דורש למלא את החור.
כבר אינה תמימה
מנוסה בחיים
הלבן חלף
ועכשיו ליבה קרעים.
לבן
בטוחה, תמימה
אין פחד, חשש
חסרת דאגה.
כאילו שוב רק החלה את החיים
הלבן השתלט, את החור העלים.
כילדה קטנה שבאמה נאחזת
שוב חייכנית, שוב אופטימית
אחר האהבה נסחפת.
ואיי מממש אהבתי..
את ההפרדה
אני מעדיפה תלבןן;]]
כותבת ממש יפפה3>
QUOTE (chen-daskal @ 02/12/2006) ואיי מממש אהבתי..
את ההפרדה
אני מעדיפה תלבןן;]]
כותבת ממש יפפה3>
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואו ליאני , שיר עם כל כך הרבה רגש ועוצמה ..
את פשוט כותבת בצורה מושלמת ..
אוהבת אותך ..
אויי ליאןןןןןןןןןןןןןןןןן
זה כזה מדהייםםם
כתיבה סוחפתתת מעניינתתתת
פשוט מדהיםםםם
אהבתי נוראא
ובמיוחד את הקטע של הצבעיםם
לפ יווווו
ואל תפסיקי לרשוםםםםםםםםם
מור'צי 😊
QUOTE (pucha @ 02/12/2006) וואו ליאני , שיר עם כל כך הרבה רגש ועוצמה ..
את פשוט כותבת בצורה מושלמת ..
אוהבת אותך ..
כלללל מילה נכונהההההה ^
וואו איזה מתוקותת..
תודהה !
שמחה שאהבתן (:
אוהבתת אותככן
ליאני 😊