והכל נראה אבוד בדרך בלי מוצא,
פוסעת על השביל הארוך, בתוכי התקווה כבר אבדה
לפעמים אני חוששת להתמודד עם הכל,
מעדיפה לברוח ולא לשאת עוד את העול..
ואם חשבתי שהוא יהיה כאן לצידי
כעת אני מבינה שטעיתי, הרי אין אף אחד איתי
נותרתי לבדי בין אלפי מערבולות
מחפשת יציאה, אך חוששת לנסות..
ואז כשאיעלם החיים ימשכו כמצופה,
יום ולילה יתחלפו ועונות השנה ישתנו
בתוך המבוך אחפש את עצמי
אנוע מכיוון ליכוון, לא רוצה עוד להיות לבדי..
אל הקצה עוד לא הגעתי, ובספק אם אי פעם אגיע
הרי ממילא אין טעם שאנסה ובכלל אזיע
שום דבר לא ישנה את התחושות שבתוכי
ואפילו אם אנסה דבר לא ישנה את מצבי..
בתוך דרך בלי מוצא מחפשת פיתרון
אותך איני מוצאת למרות הניסיון
אני בתוכי נשברת, מרגישה עוד דמעה נופלת
מבפנים מרגישה ריקות, איני יכולה עוד לחיות בעצבות ..
איזזזה יפפפה!
מזדה עם זה :|
את כותבת מדהיםםם
כל כך אהבתי מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואי מדהים יצא ...
כל כך עמווווק
כותבת מדהים באמת
אווווהבת3>
דדיייייייייייייייייייייי
זה כ-ז-ה מדהיםם!!!!
אין מילים..
חחח קטנצ'יק אתה הככככי חמוד שבעולם ..
המון תודה לכולכםם , אין עליכם .. אוהבת ~..
"והכל נראה אבוד בדרך בלי מוצא,
פוסעת על השביל הארוך, בתוכי התקווה כבר אבדה
לפעמים אני חוששת להתמודד עם הכל,
מעדיפה לברוח ולא לשאת עוד את העול.."
לירנוששש יפשליי!
הקטע פשוט מדהיםםםםםם
אבל לגבי כמה השורות למעלה ^^^^^ יש לי כמה דברים להגיד לך
אסור לאבד את התקווה היא תמיד צריכה להיות בתוכך לא משנה מה קורה או מה קרה
ואת לא צריכה לפחד להתמודד עם הבעיות שנוצרו לך בימים האחרונים,נכון
לכולנו יש בעיות במיוחד בתקופה הלחוצה הזאת
את בצבא אני בלימודים לכולם יש בעיות וצריך לדעת להתמודד
עם הבעיות לא לפחד לתת את הכול בשביל שיהיה לך טוב כי החייחם מעמידים אותך
במצבים לא הכי קלים ואת צריכה לדעת לקחת את עצמך בידיים לא להיכנס לפאניקה להישאר רגועה
ותמיד להיות בשליטה למרות שזה נראה דימיוני להישאר"בשליטה"
תמיד יש את הדבר שיוציא אותך משליטה אבל הכי חשוב זה לא לברוח מהבעיות אלא להתמודד איתן
את בשלבים של "יציאה" לעולם לפתוח חיים משלך והיו לך עוד מצבים קשים ודברים להתמודד איתן כדי להתחיל עכשיו שהבעיות עוד קטנות
לא להתייאש ולא לברוח מהן:]
אני מאמינה בךךך..
אוהבתךךךךךך ופה בשבילךךךךךך
מור'צי 😊
כל קטע שלך יותר יפה מהשנני..
אהבתי כל כךך..
אל תפסיקי לכתוב !
אוהבתת
ליאני (:
ואוווווו הכתיבה שלך סופניייייית!!!!
את מממש מווווווווכשרת!!
אל תפסיקיי אפעם לכתוב=]
ותדעי שבסוף יהיה טובב!!
בסוף את תמצאי תדרך הנכונה=]
בהצלחהההה
ופה בשבילךך
3>3>
מאיווווש
זההההההההההההה פשווווווווטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
ד.ו.ח.ההההה
חח סתםםם נראלךךך??
שאני יחשוב כזה דבר שמישהי מושלמת כמוך כותבת את זהה??
זה מהממםם בובייי
זה פשוט מדהיםם
את כותבת כל כך יפה [לא נמאס לך לקרוא את זה כבר?]
הקטע מהממםםםם
אהבתיי =]
אוהבת אותך המוןןן
רותמי =]
חחחחחחחחחחח רותתתתתם אני אווהבת אותך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בנוווות המון תודה על התגובות, באמת שאין עלייכןן ..
אוהבבת~..