חשבתי שמותר
אפילו שהיה לי מוזר
לא חשבתי שאסור
למרות שלכולם זה היה דיי ברור
מסתכלת קדימה
לא מסתובבת לאחור
רוצה להמשיך הלאה
בלי עוד מקומות מסתור
הבועה שהתנפצה לה
בלי שום הודעה מוקדמת
סחפה הכל איתה
בלי להשאיר לי אף מזכרת
חשבתי שמותר
אפילו שהיה לי ברור
שבוודאות הדבר לי אסור
ושהכל כבר ממילא גמור
כעלה נידף ברוח
החיים חלפו אל מול עיניי
כמו משהו דימיוני
שלא זוכים לראות יותר מידיי
ואני ..? חשבתי שמותר
סירבתי להאמין שאסור ..
יאאא מאמי לא הבנתי על מה זה מדבר
אבל זה מלא כאב ועצב
תהיי חזקה נסיכה את כותבת בצורה מושלמת
ומושכת ממש אהבתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את כותבת מדהההים !
אני אוהבת את השירים הלא ברורים האלה
שכל אחד יכול למצוא לזה הקשר אחר (:
יכוול לבוא מישהו ולהגיד שזה על אישה שקפצה מהגג
[ חח אפיילו שזה הכי מטומטם בעוולם ]
בקיצוור , יפפה לאללה !
ואיי עוד שיר שלך
ממש ממש מממש ממש יפה
את מוכשרת ברמות..
אהבבתי לגממממרי
אוווהבת3>
הכתיבה שלך מדהימה מאמי
ואת ממש מוכשרת (:
לירנוששש
מדהימה שלייי
אני פשוט בשוק מקטע לקטעעע
את כזאת מוכשרתתתתת!!
קצת לא ברור הקטע של "חשבתי שמותר"
מה מותר? אפשר לשייך את זה לכמה דברים
אבל מדהייםם כמו תמיד
כתיבה מושכת עמוקה מסכרנתתת
שזה אי אפשר לתארר
השארת אותי בלי מילים
אהבתי נוראאאאאאאאאאאאא
את סופר כישרוניתתתתתתתתת!
אוהבתךךךךךךךךךך
הכי שישישישיישישיישי
ודבריתייי
לפ יוווווווווווווווווווו
מור'צי 😊
קטע מדהיםם..
מלא רגשש..
את פשוט מוכשרת ! אין מילים..
אוהבתת
ליאני [:
אתן כאלה מתווקות, תודה רבהה ..
את כותבת מדהיים
ואת באמת נורא מוכשרתת
ואל תפסיקי לכתוב אפעםם...
אבל אנלא כ"כ הבנתי
מה עשית שהיה אסור=/
תמיד פה בשבילך
3>3>3>
מאיוווווש